Hei! Vet ikke om det er rette forum å poste på men jeg selger 4400 cashpoints, (gavekort), for 4000 kr, går ut 31.12.18. Man kan innløse gavekortet inne på Norwegian.no. Dette da jeg ser jeg ikke får flydd med Norwegian i 2018 Send en PM
Nå er jo det ikke uvanlig at det kan gå en kule varmt i en slik budrunde, så det blir spennende å se om noen lar seg rive med og byr mer enn 4000...
Hei. Takk for budene. Går dessverre ikke under 4000 kr Fattig student her. Edit: Har fått et bud på 4000 kr
Liten hensikt i å betale 90% av pålydende. Ikke for man poeng for bruk av kredittkort og ikke får man DY rewards (edit skal være cashpoints). I tillegg til en mindre porsjon hassle, utløpsdato og risiko.
Rewards får du. Reiser som er betalt med Cashpoints teller mot "status" hos Norwegian. Du får imidlertid ikke nye Cashpoints.
Har en til på 2400 kr til salgs for 2200 kr. Velger å prøve å selge da jeg neppe flyr hjem til sommeren Send melding i innboksen
2400 Cashpoints for 2200 kr. Man får 5% cashpoints for alle billettkjøp. Da er rabatten du gir 100kr. Skal de finne på å bli brukt på Flex billetter har man tapt et desto større beløp. Vi er gode til å snu på poengbrillene her inne, men den blir vel i minste laget mtp at Norwegian gir 2400 cashpoints for 2000kr hver jul.