Har en SAS voucher jeg ønsker å selge på 25000kr, er det noe interesse for å kjøpe denne her? Jeg tenker 20% avslag.
I tilfelle du ikke vet det, vouchere kan brukes i flere omganger. Eks i ditt tilfelle; 5000+7500+12500
Ja, det er ikke noe problem å få det brukt. Derfor går jeg nok ikke ned i pris. Men takk for innspillet!
Det er ingen restriksjoner på disse? Dvs. alt som kan bookes på sas.no kan betales med denne voucheren?
Jeg selger en SAS voucher pålydende SEK 15 603,- hvis noen er interessert. Utløp 4. august 2023. Selges med 30% rabatt Edit: Solgt
Jeg selger en SAS voucher pålydende SEK 2 678,- hvis noen er interessert. Utløp 10. september 2023. Selges med 30% rabatt. edit: Solgt
Jeg selger en SAS voucher pålydende NOK 4 999,- hvis noen er interessert. Utløp 14. september 2023. Selges med 20% rabatt. Edit: solgt
Selger 1 Stk SAS voucher pålydende 7905 NOK. Kan brukes som kontanter helt eller delvis for alle typer betalinger / del betalinger hos SAS. Utløp: 14.08.2023. Pris: 7000 Kr evt et fornuftig bud Solgt 6000
Litt lengre opp skriver noen at det er ingen restriksjoner, men det stemmer ikke helt. I hvert fall på sas.no er det ikke mulig å betale skatter og avgifter for bonusbilletter med voucher. Man kan heller ikke gi bud på oppgraderinger med voucher (og det går heller ikke via telefon). Greit å vite det. EDIT: SAS for Business løsningen tar heller ikke voucher (for dem som ønsker å bestille reiser med firmaavtale).
Spoiler: Utgått Jeg overtar gjerne SAS-voucher med kort gyldighet. Verdien må være på 4000-10000 kr og jeg betaler 75%. Kan gjerne ha kontakt på Finn via bekreftet bruker med god rating.
Interessert i å kjøpe voucher med mindre summer på (500-3000) DM med verdi og pris dersom du har en å kvitte deg med. Kun aktuelt å kjøpe fra noen med historikk på forumet.
Saldo734 NOK Gyldig frem til l2022-11-11 Har denne som kan være aktuelt å avhende om noen skal booke noe i disse dager. Send DM med pris så blir vi enig. Har også en på NOK 2019 gyldig til 17 Desember.