Sent baggasje - levering - rettigheter

Tråd i 'Off-topic' startet av TElg78, 22. okt 2021.

  1. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,111
    Likes mottatt:
    1,484
    Bonuspoeng:
    113
    Fra en tur har Lufthansa ikke klart å få bagasjen med pga. forsinkelse ved flybytte. Ikke et problem, de leverer jo. Nå kom en mail at de ikke kan levere pga. firma som skal levere har problemer, men bagasjen kan hentes fra flyplassen fra kl. 9.

    Det må vel ikke aksepteres, eller? Ingen bil tilgjengelig, avstand... Var på turen hjem...

    Mail med at det ikke er mulig er sendt. Riktig valg?
     
  2. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    778
    Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    Bør ikke aksepteres nei, om en av deres leverandører sliter er det ikke ditt problem. Finnes mange aktører som kan gjøre jobben bare de er villige til å betale, så står nok heller på betalingsviljen. Står jo ofte masse drosjer utenfor de fleste flyplasser, de kjører det meste de om noen betaler....

    Eventuelt kan du sjekke med forsikringen. Dette er et grensecase siden de sjelden dekker forsinkelse på hjemreise, men lov å sjekke.
     
    TElg78 liker dette

Del denne siden