Setebytte hos Widerøe

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Are, 30. des 2015.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Er det bare jeg som gang på gang på gang blir flyttet rundt hos Widerøe?

    Tror jeg flere ganger enn ikke blir flyttet rundt når jeg skal fly CPH-KRS, som regel blir jeg satt sammen med noen og mitt valgte sete står tomt.

    Senest i går var vi 4 stk på samme PNR, valgt sete og fått boarding cards. Klok av skade sjekker jeg appen relativt ofte før avreise og joda, mens vi er på CPH har vi plutselig rad 7 og rad 16.

    Er heldigvis ikke så ofte jeg må fly Widerøe og det blir mindre og mindre av dette pga disse setebyttene. Da flyr jeg heller CPH-OSL-KRS selv om det tar dobbelt så lang tid fordi der får jeg 95% av gangene ledig midtsete. Blir jeg flyttet havner jeg på nødutgang eller i Plus.

    På toppen av det hele får jeg ikke gratis drikke hos Widerøe som EBD selv om de er med i Eurobonus..
     
  2. Fisc

    Fisc Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    317
    Bonuspoeng:
    53
    Har mye av de samme erfaringene. Men jo lenger bak jeg plasserer meg selv i flyet, desto sjeldnere blir jeg flyttet.

    Kan det være en sammenheng i vektfordelingen mon tro?
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det stemmer nok, men samtidig har jeg også blitt flyttet fremover i flyet.
    Var på en av de få ledige dobbeltseter igjen, spurte til og med agenten ved innsjekk om jeg satt alene på setet og om flyet var fult, det var ca 45 minutter før avgang. Når jeg kommer til skranken får jeg en lapp med nytt sete.
    Umiddelbart når jeg kommer på flyet som en av de siste ombord ser jeg at min 2-seter er tom og jeg skal sitte på C ved siden av noen som snakker med A/B så antar det var 3 i reisefølge som var delt på 2 doble.

    Spør crew om jeg kan sitte bak på 17 eller hva det var for noe, ingen problem sier de.. Hvorfor f.... blir jeg da flyttet? *grr* God grunn til å fly via OSL.
     
  4. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Syns du blir flytta på hele tiden jeg?
     
  5. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Gratis tips. Send en mail til WF og forklar både seating og drikke. De er meget servicevennlige og jeg tror du får et godt svar.
     

Del denne siden