Noen som vet hvordan jeg får valgt seter hos Korean Air? Får ikke gjort det hos SAS eller på KE sin nettside. De finner ikke bookingen..
Gjorde det nylig med KE sin app. Siden jeg har to fornavn (egentlig mellom + fornavn), måtte jeg fjerne mellomrommet mellom de og fikk jeg hentet fram bookingen
Sikker på at booking er ferdig billettert og at eurobonus er lagt inn på hvert leg? Jeg fikk også valgt seter med Korean app.
Jeg tenkter det samme som @Nordlands . Jeg ville først dobbeltsjekket bestillingen i SAS-appen (de tre prikkene oppe til høyre hjørne på Manage My Trip) og sett om det ligger noen notifikasjoner (utropstegn) på denne bookingen. Selv om reisen skulle være billettert så kan det likevel være noen underliggende feil her som kan påvirke ting som setevalg (ref min nylige tur). Hvis alt er bra der, sjekke om EB-nummer er lagt inn på aktuelt strekk.
Vet ikke om det fungerer med KE, men jeg har generelt sett hatt suksess med å logge inn med booking hos Tarom. Der har jeg hvertfall kunnet velge seter hos VS, DL, SK, GA, KL og AF.
Fungerte ikke med AF. Men etter å ha lagt inn EB-nummer på alle flighter fungerte det med KE sin app 8E