Shellmastercard og manglende trumf.

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Fredrik81, 15. nov 2016.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Har brukt 10 500 for inneværende periode kun handel og ingen kontat uttak, men på trumf sidene står det 3500Kr. Har noen oppleved tilsvarende feil nå eller tidligere.
     
  2. corvette8

    corvette8 Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    91
    Bonuspoeng:
    18
    Trumf og ViaTrumf er fullstendig nede om dagen. Kjøp blir ikke registrert, overføringer blir ikke registrert, Shell MasterCard er ikke registrert osv osv osv.

    Det forunderlige er at de ikke skriver ett ord om dette på facebooksidene sine, og knapt nevner det på egne internettsider heller.

    Mvh John
     
  3. corvette8

    corvette8 Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    91
    Bonuspoeng:
    18
    Kan også nevnes at de har fullstendig sluttet å svare på henvendelser til sin egen kundeservice så det er grunn til å tro at dataproblemene deres er relativt alvorlige.

    Mvh John
     
  4. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Det er en eneste røre hele greia. I utgangspunktet genialt, men det er myyye problemer. Synd.
     
  5. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Ser ut som jeg har blingset litt. Har så lite kjøp med trumf at trumfen jeg trodde var for november var den jeg fikk i oktober. Får vel vente litt, til nå så har trumfen alltid funnet sin eier, men det tar bare fryktelig lang tid i bland og spesielt med viatrumf.
    Når det er sagt så er SAS sin versjon ikke det spor bedre, og man får mindre poeng, så holder til viatrumf ennå.
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg synes SAS sin versjon fungerer bra jeg. Nå er det riktignok ikke så veldig mange ganger jeg har prøvd den enda, men en e-post med bekreftelse om handelen kommer raskt og poengene tikker også inn etter relativt kort tid.
     
  7. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde vel ca 20 handler og den siste for ca et år siden. Måtte vente 6 måneder på den siste utbetaling og purret en gang i uka mot slutten. Med andre ord ikke noe spesielt imponert. De butikken som funket bra funker like bra hos viatrumf pluss litt mer poeng med viatrumf. Sikkert et greit alternativ om nettbutikken du bruker ikke er på viatrumf eller om man får mer poeng hos SAS.
     
  8. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Er åpenbart noe skikkelig krøll med systemet. Har ikke fått Trumf for oktober måneds Shell MC; heller ikke for et knippe ViaTrumf som er merket som 'overført til Trumf', og for den saks skyld heller ikke for et titalls handler hos Kiwi, selv om andre handler igjen har blitt registrert nærmest på sekundet.

    Med mindre det utestående blir automatisk registrert når de tar igjen backlogen, så er jeg mest fristet til å avvikle hele opplegget for min egen del, for jeg har ikke kapasitet til å sitte og følge med på alt dette i detalj, etterregistrere og annet generelt styr.
     
  9. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Pleier å få Shell Master inn på konto ca den 9. Har ikke fått for november enda.
     
    Fredrik81 liker dette
  10. corvette8

    corvette8 Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    91
    Bonuspoeng:
    18
    TommyL: Ikke jeg heller, og de sier selv de er på etterskudd men at det kommer.

    Scandipendler: Enig i frustrasjonen, har selv sittet og sendt inn masse fakturaer osv, har nøyaktig samme problemer som deg.
    Men å avvikle....... Det er jo på en måte gratis penger og dermed EB-points så.....
    Ideen er jo knallbra, Veldig synd at de tydeligvis lanserte LENGE før de hadde ett system som faktisk virker.
    Kundeservice hos Trumf er totalt overarbeidet nå, jeg kan ikke forstå at de ikke legger ut beskjed på hjemmesiden og Facebooksiden om at de har problemer. Det eneste de har lagt ut er at det er forsinkelser på overføring til bankkonto og på Shell. Da tror man jo at alt annet skal virke, og ringer for å klage.
    Har foreslått det for dem, men ikke....

    mvh John
     
  11. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Nå er det gått enda ei uke...
    Er det noen som har sett snurten av Trumf for Shell MC enda for bruk i oktober?
    14 dager på overtid her nå...
     
  12. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    5,055
    Bonuspoeng:
    183
    Nope, dødt enn så lenge.
    Har fått et par bestillinger på ViaTrumf som "Overført til Trumf" også men de har heller ikke dukket opp. Er det fullstendig stopp hos trumf?
     
  13. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    5,055
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har hørt noe når en kan forvente noe fra shell mc og viatrumf?
     
  14. bounce

    bounce Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Trumfer fra Shell på plass. Da kan jeg puste lettet ut, og så smått begynne å se lysere på livet igjen.
     
    dkvt liker dette
  15. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk den inn i dag, venter kun på 1900kr fra Stayhard.
     
  16. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Venter på en god del fra Viatrumf som har stått som "overført til Trumf" en stund nå. Er det bare å vente eller bør de etterlyses?
     
  17. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ringte de onsdag og da hadde de kontakt med et selskap i England som skulle levere tjeneste for dem. Er hvist ganske mye trumf på avveie. Jeg kommer nok til å ringe igjen i morgen.
     
    Stuttfeiten and MadsVaHa like this.
  18. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for info!
    Må nok ta meg en telefon jeg også, det hjelper alltid å mase :)
     
    Fredrik81 liker dette

Del denne siden