Har fått billetter til The Late Show with Stephen Colbert. Utfordringen er at en ikke kan forlate innspillingen før 19:30 of flyet mitt til ZRH går 22:05. Hva tenker dere? Rekker jeg det..?
Det tok nøyaktig 1 time med toget til Penn Station. Jeg bruker ca. 20 min å gå dit. Det vil si jeg har 40 min. på sikkerhetskontrollen før boarding 21:35.
Tror jeg ville hatt Uber’n stående utenfor presis 1930 da gitt. De 20-25 minuttene du sparer kontra toget kan være avgjørende om det er litt styr i sikkerhetskontrollen
Heller mot å droppe det.. Tror jeg kommer til å sitte å tenke på turen til flyplassen under hele showet
Ville ikke vært så bekymret hvis du forhåndsbestiller Uber. Da bør du jo være der 1,5-2 timer før flighten, og med Business-billett, uten bagasje burde jo det gå helt fint. Så er spørsmålet om det er verdt det, men det er det vel kanskje? I hvert fall når du har reist så langt
Droppet det! Billetten til showet hadde jeg fått gratis så ikke noe tap det. Om det er verdt $86 å se showet må jo være opptil hver enkelt, men jeg sier nei. Så da ble det en kjapp tur til WTC og er nå på vei mot EWR.
Noen vil si det er karma, men denne gangen ser jeg på det som god karma Da jeg kom til Penn Station og skulle ta toget til EWR klarte jeg å ta toget feil vei.. Og det var et Express tog til Jamaica... Ikke bra! Heldigvis tok konduktøren det med et smil og gav meg en returbillett til Penn Station gratis i hånda. Han syns vel jeg hadde driti meg så skikkelig ut at jeg fortjente litt medlidenhet. De fleste forstår dette er feil vei: Bra jeg hadde god tid...
Holdt på å kjøre forbi newark stasjonen når vi var der, tilfeldigvis spurte kona noen hvor flyplassen er, så sa de at det var den stasjonen vi hadde stoppet på. De sa ingenting i høytalerne, så lett å gjøre en feil der.
Info om stopp kan de absolutt bli bedre på, ja. Helt umulig (for meg iallfall) å forstå hva de sier..