SIA har nytt salg igjen, Australia og New Sealand til 20.500,- Som kjent for mange, nok til et gullkort hos SAS. Gode priser til andre destinasjoner også
Finner eksempelvis priser på 17k for SVG-SIN (via LHR) med biz saver for flere ovale helger i September. Dette er bedre pris enn jeg fant tilbudet de kjørte fram til 31 januar. Har noen sjekket andre destinasjoner og tilgjengelighet?
Ser også det er tilgjenglighet fra oslo til sin over jul/nytår til ca 15500,- i business. Det virker som en skarp pris
Jeg har booket Auckland i sommerferien 2017 tidligere, men vurderer nå også Melbourne vinterferien 2018. Bare synd jeg mangler et par uker i Singapore sin kalender for å få bestilt ...
..som det "svake" mennesket jeg er booket jeg nå en oval helg til SIN I Juni til 17k. Fin pris og det blir min første tur med SQ Ang. mulig oppgradering til First/suites for poeng (som I teorien skulle være mulig med en D fare), vet noen om dette faktisk lar seg gjøre for EB points med de forbeholdene som taes I tabellen under? SQ har vel ikke First på andre fly enn A380 og B77W??
Såvidt meg bekjent er det ingen som har lyktes å få oppgradere, enn si booke for EB poeng på IC flygninger med SQ.
..så hvilke fly og strekninger med SQ First kan man faktisk prøve å få oppgradering da? Har de First kabin eller Suites på andre fly enn A380 og B77W? A350 har ikke First...Virker som dette bare burde vært strøket I tabellen til SAS....
Nope. Og det kan muligens stilles spørsmål hvorvidt det er verd å betale for en oppgradering på en 2 timers flight.. Det er vel Jakarta og Brunei som er mulig å booke i F, så antar det samme gjelder oppgradering.
Du er gjerne klar over det, men for hver dag så åpnes bookingvinduet med en dag også....i skrivende stund er det tom fre 16 april 2018 (uke 7) og noen har vinterferie da.....så før dette salget er omme bør alle vinterferier være dekket