På vei over pytten med BA her om dagen viste de nok en gang sin sikkerhetsvideo utformet som en tegneserie. Eller animasjon, kall det hva dere vil. Mange andre selskaper har det samme, mens resten tviholder på sikkerhetsvideoer med faktiske mennesker. Tegneserier var sikkert festlig en gang i tiden, men nå synes jeg det bare blir teit. Skikkelig teit. Hva foretrekker dere?
den der ? trekker litt på smilebåndet ja men personlig så synes jeg dette er bedre enn noen som for eks. danser å står i på videoen(e)
TAP hadde en animert/dukkefilm i 2012 da jeg reste med de. Mener å huske jeg lo av den, men ikke godt om det var av videoen eller det at vi å si lå jevnt salongberuset hele turen.
Glem videoer, setter en knapp på Widerøe som kjører live sikkerhetsdemonstrasjon. Før kunne jeg hele lydsporet utenat
Hå hååååå, den der er jeg bra lei av. Gud hjelpe meg. Men akkurat starten der gir meg en sånn deilig feeling av at nå straks får jeg vin og grevling... og alt skal bli bra. Jeg foretrekker soleklart live visning. Det er mye mer presist og raskt, og jeg følger alltid med. Men denne er et unntak. Jeg har sett den ca 50 ganger, uten å ha fløyet Air France Jeg skal gifte meg med hun som leder showet. Hun bare vet det ikke enda.
Genial video , aldri sett noen som har blitt så glad for å ha på seg en redningsvest og husk det er viktig å ha bena i kryss...
Det er noe med den engelsken der som er helt fantastisk og som jeg aldri kommer til å få nok av. Eller fransken for den saks skyld.
Jeg ble spurt om jeg ville ta en sikkerhetsdemonstrasjon på en av Widerøe-flightene i forrige uke. Men det var liksom litt tidlig på dagen og koffeinkicket hadde ikke slått inn.
Den var gjennomført og elegant, første gang jeg ha tatt meg bryet til å se gjennom en hel sikkerhetsdemonstrasjon og faktisk følge med.