Vet ikke om dette er relevant for din tur @Are, Men fra 9 mai setter Singapore inn A350 på Amsterdam ruta.
Takk for tipset. Er forøvrig klar over det. Prøver å sette opp en tur med A350, A380 og 777 Siste leg blir A330 uansett hvordan man vrir på det. Returen til Europa har flere muligheter, CPH er noe rimeligere, men der går det 777-200. Redd for at de har gamle seter, gjør kanskje ikke så mye.. CPH er jo egentlig kjedelig, LHR har T5 loungene og FRA har LH C til Oslo. CPH har bare SAS Plus, så jeg prøver å finne en unnskyldning for å velge noe annet
Tror denne turen kan bli riktig så bra uansett hva du lander på Men etter å ha sett bilder av den nye C-klassen på 350'en ville jeg gjort mye for å få 13 timer på den. Lykke til med planleggingen, det er halve moroa
SQ Loungen på LHR er fantastisk! Går fint å bruke 5-6 timer der. Champers, betjent bar, og 5-6 varmretter å velge i. Pluss det kolde..... Blir noe annet enn litt laks og en Tuborg i gullstuen på Kastrup ja....
Takk for det. Artig å planlegge, må også rasjonalisere å betale mer for å fly en omvei... A350 fra AMS blir nok kult. Selv om jeg er SAS og Star-fan tror jeg at KLM C er å foretrekke foran SAS Y på vei ned. Endelig en mulighet for å teste OSL loungen, selv om avreise er 630
Det finnes vel ikke noen av disse på 777-200..? A380 og A350 har vel begge nyeste? Eller har A380 eldre seter?
Finnes ikke på 772 eller A380, med mindre de har begynt å bygge om eldre maskiner. Skal du fly business med SQ på A380, så pass på å velg enten den fremste eller bakerste kabinen. Den i midten blir fryktelig stor.
Bra tips. Tenker på 380 fra PVG. Der går 777 med 2+2+2 og 380. Reisen er i oktober så burde være godt med muligheter for valg av sete. Er bare en smule bekymret for fornuften. Koster 3k mer enn SK, og TK er langt billigere... Men da er SK er fornuftig valg tenker jeg.. Tror faktisk jeg betaler mellomlegget selv om det er det som skal til. Får jo 10k poeng ekstra også