Singapore -mellomlanding i noen timer-hva gjør man

Tråd i 'Reisemål' startet av OttoL, 31. mars 2017.

1. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Rekker å se ganske mye i Singapore på 17 timer. Start i little india, gå så innom orchad road og avslutt kvelden i gardens by the bay.

Billig sim-kort får du på flyplassen og Uber funker suverent så lenge det ikke kommer noe monsunregn.

Ellers er jo changi en helt ok flyplass å slå ihjel noen timer på :)

2. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke noe problem å reise inn til Singapore med så lang tid tilgjengelig i alle fall. Nå vet jeg ikke når på døgnet du lander, men alt ettersom ville jeg ha vurdert å reise rett inn til byen og kost meg der x antall timer før jeg returnerte til flyplassen for å slappe av der i noen timer før neste flytur. Og med 17 timer tilgjengelig kan dere vel vurdere å ta inn på hotell også for å få sove om det trengs?
    Pepper crab f.eks. på Clark Quay er i alle fall alltid en slager om dere vil ha noe mat i byen. Er dere i byen på kvelden så kan dere også få med dere lysshow og fyrverkeri ved Marina Bay. Gardens by the Bay som nevnt over er også flott, både på dagtid og kveldstid. Det 165 meter høye parishjulet Singapore Flyer kan sikkert også være verdt å få med seg om man er interessert i slikt.

phileas and bor_i_en_koffert like this.
  3. alfrednobel

alfrednobel Medlem

Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    43
    Vi tenker å ta inn på Marina Bay Sands Hotel.
    Er det noen som vet hvordan det er med innsjekk? Vil tro at vi ankommer MBS 02.30 (altså midt på natten lokal tid). Går det fint å sjekke inn midt på natten, eller kan dette by på problemer?

------------------------------------

Går antakeligvis helt fint. I verste fall tilbys dere et annet rom enn hva dere bestilte, men hoteller er stooort, så jeg vil tro de finner et sted dere kan få sove :)

Jeg kom også for tidlig for et år siden, og ble tilbudt et rom som var kanonbra.. selv om jeg ikke husker hva jeg egentlig bestilte.

-----------------------------------

Men her er på en måte problemet st vi ankommer for seint. Så det blir litt motsatt.

Vi ankommer singapore 14.juli 0230 og drar igjen fra singapore 1945 samme dag. Da regner jeg med at vi må bestille rom 13.juli-14.juli?

4. olekvi

olekvi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ville bare tatt kontakt med Marina Bay Sands. Dette er noe de opplever stadig vekk, og det går helt sikkert fint å booke et rom fra 13. til 14., også ankomme på natta så lenge dere gir beskjed om det på forhånd.

Del denne siden