Kom med siste fly fra CPH med SAS som skulle lande 00:05, med landet ca 00:55, altså for sent til siste flytog/NSB. Skal opp 07:00 i morgen så da blir det taxi til 1400kr (slet med å finne taxi som ville kjøre på fastpris). Litt kort forsinkelse for at EU261 eller reiseforsikring slår inn, men er det noe jeg har oversett?
Jeg har misset sidste tog/bus og begge gange har jeg fået rejseforsikringen til at dække taxi. Der er dog smuthuller så tag et kig i betingelserne under indhentelse af rejse.
Reiseforsikring dekket taxi for meg i samme situasjon. Tips til neste gang: Når du går av flyet, ring og "forhåndsbestill" taxi, da blir det mye billigere (hvis du må betale selv), og du slipper å stå i kø, dersom det er mange i samme situasjon.
Tips til neste gang: http://privatedriver.no/ Dem benytter alltid jeg og er strålende fornøyd! Fast pris en vei mener jeg var 1250. Dem har også APP på samme måte som Uber men kan være vanskelig å få bil via APPen så skal jeg ASAP fra A til B så ringer jeg dem. Du kan btw gjøre forhåndsbestilling via APPen (noe man ikke kan med UBER) som er genialt. Skal vel egentlig bestilles X antall timer før men det har alltid ordnet seg for meg. Skal være et annet selskap jeg nettopp kom over også som jeg mener tok 900 eller 990 fra Oslo til Gardermoen men husker ikke i farten hva di het og har heller ikke testet dem ut. PrivateDriver har brikke så dem kan kjøre inn på samme sted som taxi. Så her hadde du faktisk kunne spart 150 spenn, du hadde fått feit mercedes S klasse og sjåfør i full "uniform" (les; dress). Kan til og med justere baksete så tror nok @Are 's juniorer hadde elsket den
Takk for tipset, jeg var heldig og det var mange taxier. Men sentralen hadde avsluttet for dagen, og sjåførene ville ikke kjøre fastpris (jeg endte opp med å få 1400kr som fastpris).