Siste frist med dobbeltrumf hos ICE.

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Fredrik81, 13. juni 2020.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Om jeg ikke husker feil så er det i dag siste frist å få 620 trumf per abbo hos ICE. Har noen fått trumd hos ICE mer en engang.

    Jeg ble kunde i oktober. Valgte så en annen operatør i februar, men vurdere nå å velge ICE igjen.
    Det står blant annet følgende restriksjon "Hos Ice kan du legge inn en bestilling på et abonnement hver 6 måned. Dersom du gjennomfører en bestilling før det har gått 6 måneder gir ikke det grunnlag for Trumf-bonus."

    Problemstillingen er at det er over 6mnd siden jeg ble kunde, men ikke mer enn 6mnd siden jeg var kunde. ICE mente jeg måtte kontakte viatrumf for de administrerte dette, så da er min konklusjon at de ikke kan se når jeg avsluttet et kundeforhold og dermed så er det som det står i teksten kun når du benyttet deg av tilbudet sist som betyr noe. Har noen erfaringer rundt dette?
     
  2. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,305
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke helt samme, men litt. Sendte dem følgende henvendelse for en tid tilbake (på forrige runde):

    Spm:

    Hei. Ser ice sine villkår og lurer på dette med én bestilling per 6 mnd. ice er en norsk leverandør innen telekommunikasjon og tilbyr svært gunstige abonnementer. Selskapet ble kåret til «Årets Mobilselskap 2017» og vant også «Kundeserviceprisen 2017».Det gis ikke Trumf-bonus ved bestilling av iceJunior-abonnement så fremt annet ikke kommer frem under «Tilgjengelig Trumf-bonus». Hos Ice kan du legge inn en bestilling på et abonnement hver 6 måned. Dersom du gjennomfører en bestilling før det har gått 6 måneder gir ikke det grunnlag for Trumf-bonus. Er dette knyttet til viatrumfbrukeren, slik at om jeg bestilte abbonnement for noen i andre og i deres navn på min konto, så ville jeg da ikke få bonus, eller gjelder det kun per navn/personnummer?

    Svar:

    Hei,

    Takk for din henvendelse,

    Det er ikke knyttet til selve viatrumf-brukeren, men opplysningene som blir registrert hos Ice. Vi opplever imidlertid at noen kunder som bestiller abonnement for flere personer rett etter hverandre ofte ikke får alle kjøpene registrert på Viatrumf. Vi anbefaler derfor å ikke bestille abonnementene rett etter hverandre dersom du skal bestille for andre personer.

    Ønsker deg en fin dag!

    Vennlig hilsen
    Katrine
    ViaTrumf kundeservice

    Jeg har fått flere ganger. Var mulig å få inntil hver 6. måned tidligere (ca - regner med det er GDPR-relatert). Jeg mener det er lite som er tolkbart her. Det er bestillingsdatoen som teller, og hver 6. måned (slik de har formulert seg). Du skal dermed (slik de har formulert seg) kunne kjøpe abb 1. januar, beholde det og si opp 25. mai, og inngå nytt abb 1. juli og få bonus, men du vil ikke få bonus for 1. jan, si opp 1. feb, og inngå nytt 1. mai f eks.
     
  3. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,407
    Likes mottatt:
    12,325
    Bonuspoeng:
    183
    Har tatt tilbudet, men det kommer opp 580 kr i viatrumf. Litt misvisende med 620 kr, men fremdeles icy money
     
  4. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,643
    Likes mottatt:
    7,619
    Bonuspoeng:
    183
    Oversikten på Viatrumf viser konsekvent for lavt beløp om dagen, alle kjøp, også utbetalt for lenge siden viser lavere sum enn det som er blitt overført. Blir sikkert ordnet snart
     
  5. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Bestilte selv 2x abo når tilbudet kom, fortsatt ikke dukket opp i viatrumf :(
     

Del denne siden