Sjalabais søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 10. aug 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Sacramento. På tide med bingen, 2-4 timer på øyet før 0605 flighten til Chicago

    Ha en flott søndag!
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Bilka Aalborg.

    Startet dagen på stranda i Blokhus hvor bølgene var store og temperaturen behagelig. Nå er det litt shopping før det blir båten hjem i kveld.

    Fortsatt god søndag!
     
  3. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    14 timer på reisefot igår og man klarer å komme seg fra FLL til JFK. Fortsetter man i dette tempoet så blir det Newfoundland inatt da, just like the good old days. Hadde dog vært mer praktisk med LH til FRA hvor begge flightene skal være uten skråbenken apparently. Etter en uke på seilbåt så gynger senga fortsatt på andre natt på fast grunn
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmefra. Digg å være hjemme etter en hard jobbhelg i Tysvær. Nanna Viking tok meg hjem
    [​IMG]
    Nå sitter jeg og ikke klarer å bestemme seg for hva jeg skal spise. Jeg har lyst på pizza, men det er ikke så sundt. Det som er sundt har jeg på den andre siden ikke godt av. Enn så lenge er jeg i limbo. Ha en fin aften
     
    SASlovah4evah liker dette
  5. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    @Ida tviler på at noen ville sagt at min hjemmelagde pizza er sunn :p

    Andre etasje i LH loungen er fjong den (uten at jeg har beste grunnlag for comparison) har fra setet mitt her utsikt til store fly som tar av + Manhattan så har det ganske OK. Litt usikker på om vi egentlig har tilgang her på ID-billetter, EBG på tross men jeg skal ikke etterforske det noe mer tror jeg

    Edit: Woho, gratis M&M og gummibjørner her
     
    Last edited: 10. aug 2014

Del denne siden