På flygningen mellom ORD og CPH har LN-RKP (A340) nettopp sirklet i lav høyde. Etter 3 timer og 20 min flygning fra Chicago landet det nå kl 08.51 (norsk tid ) og 03.51 lokal tid .... Årsak ukjent så langt ...
Fylle opp med pax og ta med til BOS? Lettere å få booket om heimat da kanskje, så har man fått løst en del av problemet, men spørs hvor mange som står igjen i Happy Valley Goose Bay
Lurer på hvor lenge det er til Thomas (43) går til VG og Dagbladet og klager på hvor dårlig gjort dette er av SAS.
Det skal være med en tekniker på Boston-flyet som forhåpentligvis kan fikse problemet og ta med seg passasjerene hjem.
SK927 var nede på YYR i 30 min og lettet igjen kl 15.31 lokal tid. OY-KBM lander nå kl. 0.25 og passasjerene har vært der i 21 timer ... ... hvis Thomas med tennissokkene er med, så får han litt å sutre for i VG ...
LN-RKP står fremdeles i Goose Bay og erstatningsflyet OY-KBM er planlagt å fly til CPH om 1 1/2 time ..
Må vel regne med mulige forsinkelser i A340 rutene nå, hvis RKP skal stå i Goose Bay inntil videre og KBM kommer inn i ettermiddag/kveld til CPH. Ikke gitt at det slår ut på samme rute, ettesom de gjerne går i sløyfe med andre rutenr.
OY-KBM stiger avgårde på vei til CPH, da kommer folket seg hjemover igjen, den er vel inne i 17-tiden i ettermiddag.
Opplevdes visstnok litt skremmende for enkelte av passasjerene: - Flyvertinnene løp til setene sine, og da jeg begynte å se på folkene rundt meg, var det blant annet to jenter som satt og gråt. De var livredde. http://www.nordlys.no/flyet-droppet...-er-glad-for-min-egen-uvitenhet/s/5-34-613854