Ser at OY-KBM nettopp har blitt tatt av SK925 og blitt erstatta av LN-RKO. Ut frå det eg har lese tidlegare skal OY-KBM ut i verda med ny kabin medio mai, medan LN-RKO skulle få ny kabin 29. mars. Ser òg at rute SK925 har blitt flydd av OY-KBM over ein lang periode, så ein skulle tru at LN-RKO no tek over dette. Dersom dette stemmer, får eg altså LN-RKO med ny kabin på min flight til Washington i morgon. Juhu! Nokon som kan stadfesta eller avkrefta dette?
Er vel kun Eirik Viking LN-RKN som er ferdig mens Emund Viking LN-RKH nå er inne og kommet godt igjennom prossessen med oppgraderinga. Planen til SAS er vel 1 fly per mnd, men tror vi kan heller se for oss 6 uker per fly.
Det er nok flaks du må satse på ja. Det forandrer seg nesten fra avgang til avgang hvor man finner de oppgraderte flyene, så inntil alle er oppdatert så er det nok dessverre ganske tilfeldig hva man ender opp med.
noen tips hva jeg bør gjøre for å få ny kabin i februar 2016? antar at de fleste flyene er ombygd da, men med min flaks blir det vel gammel
Hvis alt går som planlagt, er alle flyene som er planlagt med ny kabin, ferdig ombygd i februar 2016. Det eneste du kan risikere er å få LN-RKP (ex-LAN-maskina) som ikke har Plus-kabin, og hvor business er i 2-2-2 konfigurasjon, men med helt flate stoler