Hei! Skal ut å fly med SK944 og A340. Har fått tildelt sete på rad 12, men denne vises ikke på Seatguru eller noe andre lignende sider? Noen kloke hoder som kan opplyse meg? Takk
Er nok ståplass det! Ellers å ser du på feil konfigurasjon kanskje? Det kan være at det er den innleide maskinen fra LAN Chile
Det er nok det. Den går mer eller mindre fast på SK943/944. Den ser slik ut: http://www.seatguru.com/airlines/LAN_Airlines/LAN_Airlines_Airbus_A340.php
Æsj.. På den opprinnelige SAS-maskinen hadde jeg fordel av Plus-billetten, her er jo det samme for alle bak Business.. Jaja.
Med tanke på at det bare er 3 stk som er bekreftet at skal oppgraderes, så blir det vel mest sannsynelig likt som A330. Men det er SK, så man vet jo aldri
Ny procedure på denne maskine er at alle Plus pax opgraderes til Business, hvis der er plads når flyet boardes. Var selv med denne i sidste uge og fik C på udrejsen (fra Plus) Bliver man ikke opgraderet til C, så skulle man iflg. mine kilder få en eller anden form for kompensation. Har tidligere hørt om 15.000 EB-point, men de seneste rygter går på en travel voucher af en art. Kontakt CR efter rejsen. Desuden vil der (da man opgraderer så mange Plus som muligt til C) ofte være MEGET god plads på Plus for dem som ender der. Til gengæld er Business altid smækfuld. Stolene på LN-RKP er faktisk ganske behagelige og "Plus" har et par tommer mere benplads end Go. Recline er (også i Go) ganske god. Både Business og Go produkterne på denne maskine er faktisk helt okay - og på et niveau mellem gammel og ny kabine. Plus er en joke, at de overhovedet kunne finde på at sælge det i første omgang, hvilket det også lader til at de har fundet ud af efter et hav af klager. Dog sørgeligt det skulle tage dem så lang tid at finde ud af. Mener at have hørt at denne maskine skal flyve CPH-EWR (SK901) over sommeren - og at der på denne rute ikke sælges Plus...
Hørte mange klager fra besetningen angående "varm-mat", det er store defekter i ovnene ombord, men SK gidder ikke fikse dette, da den kun er innleid.
Klager fra Crew af den ene eller anden art overrasker mig ikke Som passager var både M og C-klasse en helt okay oplevelse - med varm mad på begge rejser At SAS ikke vil fixe ovnene tvivler jeg på. De har trods alt lejet flyet i en årrække.. At de ofte ikke har tid til at fixe det når flyet kun er på jorden i 2 timer af gangen og de udnytter den max er nok mere rigtigt... Der er mange småting - både på dette og andre fly - som burde fixes...
Får satse på at du får en oppgradering eller en fin voucher. Ser ut som om at det er 11 seter ledige i biz per i dag. Og kun 10 booka seter i plus. Så sjangsen er der i hvertfall vis det ikke skulle bli flybytte. Men blir nok solgt noen flere seter innen dette. Også må du hilse. Vil møte deg i lufta når du har flydd i ca 1 time ARN-ORD
Will do ;-) Kunne du sjekket tilgjengelighet i Biz og Plus på samme flygning 05/6? Det er snakk om å være igjen fire-fem dager. Takk!!
Der er det 12 biz seter som ikke er bestilt ennå (Står bare 9 på billettklasser, så får kun gått utifra antall folk som har valgt sete, men dette er jo ink i pluss og biz) I pluss er det 14 seter som ikke er valgt ennå. (16 seter som er valgt)
Ny dag, ny tur med SK944. Noen som kan sjekke hvilket fly som går i dag 5/6? Seatguru stemmer ikke med appen som viser Plus fra rad 11 til 15 med konfigurasjon 2-4-2. Er det likevel Lan Chile maskinen hvor Plus bare har litt bedre benplass?
2-4-2 i Plus er LN-RKP, som er på vej fra CPH nu. Procedure skal være at alle Plus opgraderes til C i gate eller får en form for kompensation.