Skandinavisk lørdag med spanjolsk innslag.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Twin Otter, 29. mars 2014.

  1. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hoy fra Sola. Søvn er oppskrytt! I dag står det rett og slett en MR på programmet. Madrid i Plus er målet. Hjem med Sk1876 i kveld. Sove??? Det kan man gjøre en annen gang.

    Ha en flott dag!
     
    andyp liker dette
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God tur Twin Otter! Nesten to år siden min første mileage run, og da gikk turen til Madrid hvor jeg snudde i døra ;)

    God morgen fra Sørlandet avd Arendal. Rolig lørdag foreløpig. En tur ut i ettermiddag er i allefall på planen.

    Ønsker dere alle en fin lørdag!
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Uke 5 uten overnatting på hotell er straks over og livet smiler rett og slett. Neste uke ser like ren ut.

    Planen nå er egentlig å utstyre meg med bøtte, Ajax og børste. Så skal jeg skure badet fra gulv til tak. Skikkelig gøy etc etc... I kveld er det Russisk middag med en kompis og ZaBrura.

    Ha en strålende dag.
     
    tommy777 liker dette
  4. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra London. Her går snart turen til en fasilitet som selger leskende kjØLig drikke for å se tidlig kampen på TV. Planen er å stikke på kamp etterpå, sannsynligvis QPR-Blackpool, men har ikke helt bestemt meg.
     
    tommy777 liker dette
  5. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Madrid sier hei. Jeg skal snu i døra jeg og. Men rakk en tur i loungen faktisk. Definitivt en perfekt plass for milage runs. Dette er vel min første skikkelige MR siden jeg fikk Bonusfeber og. Her er det grått og regn, så like greit å dra tilbake til Skandinavia. Gleder meg til mer lounging på Kastrup.
     
    Jørgen liker dette
  6. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Purser hadde aldri hørt om hva en MR var da jeg kom ombord. LOL
     
    tommy777, SASlovah4evah and Fnate like this.
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra det Sørlandske!
    En lang uke er i ferd med å terminere. Og skal si det var godt med noen drikkevarer i går kveld. Bare synd det ble noe sent og at hodet er deretter.
    Ute skinner sola og det er skikkelig vårstemning. Eneste minuset er at jeg ikke har det spor lyst til å gå ut. Men å ta seg en lur, derimot....

    Neste ukes tur til Oslo mandag og tirsdag ble kansellert. Det var litt synd for jeg hadde tenkt å ta en MR til AMS på mandag kveld. Men da gikk ikke det altså.

    Blir biff & rødvin i kveld. Ikke feil det, og snart ensiffret antall dager til avreise DM tur.

    Fortsatt god lørdag!
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Klepp, ute på viddene sør for Sandnes. Lørdag og jeg våknet 06:30, katastrofe. Det er nok jetleggen som lager rusk i maskineriet. Før klokken var 09:00 var sommerdekkene montert på bilen og deretter ble d frokost. Ellers har d gått i vårrengjøring utendørs idag. For øyeblikket sitter jeg i rød shorts i solsteiken på terrassen, livet smiler til meg :)
    Ha en strålende lørdag forumister.
     
  9. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från SFO!

    Tung i huvudet efter ett REJÄLT firande igår. Finns bara ett sätt att kurera det på, vinprovning i Napa Valley och lite inköp. Ha en fortsatt fantastisk lördag.
     
    SASlovah4evah, Fnate and Cecilie like this.
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hey hey hey fra sunny SoCal. Etter burgerne ble det tidlig kveld i går. Litt mørbanket, men ellers bra.

    Chelsea fikk deng, noe som er konge. Arsenal må gjøre jobben senere i dag, da ser PL herlig ut!

    Møtene starter om ett kvarter, ved bassenget selvsagt
     
    PCR liker dette
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Åssen ordna du det da?
    Hoppet opp og ned og vifta med armene og hylte upgrade, upgrade? :eek::):confused:
     
    Fnate liker dette
  12. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Jess. Milage Run er gøy men kanskje litt slitsomt. Jaja, det er sikkert verdt det når 12500 poeng forhåpentligvis tikker inn på kontoen om ikke så alt for lenge.
     
    Jørgen liker dette

Del denne siden