Slettes tråder på forumet?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Travelmate, 31. juli 2015.

  1. Travelmate

    Travelmate Guest

    Hei, det var en tråd om alle disse slemme sølvkortfolka i SAS-loungene nå i sommer som forsvant for noen dager siden. Jeg kommenterte med store doser ironi og et frodig språk, og da jeg skulle sjekke om det var flere som hadde kommentert på den (teite) tråden var den borte.
     
  2. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
  3. Travelmate

    Travelmate Guest

  4. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Ting (både deler av tråder og hele tråder) har blitt slettet før, og det vil nok helt sikkert skje igjen. Bonusfeber.no-forumet er et kommersielt, privat forum og eieren av forumet er i sin fulle rett til å slette hva som helst, når som helst, uten å oppgi grunn eller engang måtte ha en.


    Snacky
     
  5. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Den klagetråden var bare sure oppgulp så jeg forstår godt den ble slettet
     
    Trety and Larata like this.
  6. Travelmate

    Travelmate Guest

    Ja det var mye rart der, men jeg tenkte at ironi sikkert var supert på denne siden. Fikk varsler om at noen hadde kommenter det, men da jeg skulle lese kommentarene var alt slettet :)
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    [moderator]

    Hei og hå

    Om "tråder slettes på forumet" så er svaret i dette konkrete tilfellet ja. Men jeg kan ikke huske at vi har gjort det før. Om en tråd forsvinner skyldes det stort sett at den har blitt slått sammen med en annen tråd med samme emne.

    Tråden det er snakk om gikk fullstendig over stokk og stein og det var menneskekarakteristikker og personkarateristikker som vi mente var langt utenfor det vi ønsker oss i forumet. Det var sånn sett ikke noe kommersielt i det, eller at vi vil beskytte SAS eller noe i den duren. Det skyldtes kort og godt at vi jobber hardt for å ha et hyggelig og inkluderende forum her.

    Vi stengte først tråden, før jeg til slutt slettet den.

    [/moderator]
     
    Trety, Islending, wilhelm and 12 others like this.
  8. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Fnate liker dette

Del denne siden