Fikk akkurat inn poengene fra min fredagstur OSL - TRD i Plus, den var på 937 poeng, før oppgraderingen av Eurobonus, var det 940 på tilsvarende tur. Ny praksis?
Ser desverre slik ut. Fikk 312p på reisen min forrige uke, mot 315 normalt for billigste billett i GO med EBG/D bonus. Men hvis det bare er her de har tenkt å stramme inn så er vel ikke det det verste.
Alle som drar til Trondheim pleier å komme hjem 3p fattigere... #Gullet_Skal_Hem_Men_Kanskje_Ikke_I_År
Du kan kjøpe grunnpoeng med tilbakevirkende kraft 120 dager inn i ny periode, så du har litt tid på deg.
Dersom de endrer reglene så skal du vel få poeng etter de gamle reglene på billetter kjøpt før endringen. Det er kanskje en av de nye tiltakene som skal redde bunnlinja
3poeng per reise x 45 reiser(EBG målgruppe) x 10øre poenget = 13kroner og 50øre per pers. Omtrent det SAS må ut med når jeg tapper meg en Øl ekstra i loungen Alle monner drar som det heter, men tror ikke dette alene gjør noe stor forskjell. Da sparer den nok ganske mye mer på å kvitte seg med alle tredje parts lounger og økt innsteg for oppgraderinger.
Som sagt alle monner drar, men vil tro de sparer mer på de andre "forbedringene". La oss si at de heller økte billett prisen med en promille så ville de dratt inn minst 100milioner på de samme kundene, hvis man sier at en typisk tur kostet 1500kr per vei(flex/go/plus)