Hei & hopp. Alle MegaDo deltakerne skal ha mottatt en epost angående en konkurranse for alle som er på MegaDO Premiene er ganske heftige og inkluderer 100K M+B miles til den som flyr mest med Aegean, samt 5 år Star Gold i første premie, 250K miles i runner up premie til de som samler flest poeng. Hva er din plan? Skal du hive deg på? Selv har jeg planlagt øyhopping to dager med tilsammen 7 Aegean destinasjoner, har 16 flighter booket. Her er konkurransedetaljene Earn 100,000 Aegean Miles+Bonus award miles! The Star MegaDo 7 participant who flies the most Aegean and Olympic flights from June 1st, 2016 through August 31st, 2016 will receive 100,000 AegeanMiles+Bonus award miles. Earn Aegean Miles+Bonus Gold status for five years, or up to 250,000 award miles! Fly with your Miles+Bonus Card through August 1016, and earn points! The participant who earns the most points will be awarded AegeanMiles+Bonus Gold status for 5 years! The participant in second place will be awarded 250,000 Miles+Bonus award miles. The participant in third place will be awarded 100,000 Miles+Bonus award miles. How to earn points: Fly on an Aegean flight in Economy Class: 5 points. Fly on an Aegean flight in Business Class: 10 points. Fly on a Star Alliance flight in Economy Class: 1 point. Fly on a Star Alliance flight in Business or First Class: 2 points. Fly through 5 airports in Greece served by Aegean or Olympic: 20 points. Fly through 10 airports in Greece served by Aegean or Olympic: 50 points.
Jeg misliker det at de skal ha personnummer. De kunne lagt denne registreringen innenfor pålogging i amexonline, så hadde de ikke trengt å spørre om noen detaljer. Syns dette er et nytt eksempel på at Amex Norge er lite profft utført.
Det blir knapt ein innenlandstur på meg i sommar. Får nøye meg med å applaudere for vinnaren i september. Lykke til alle som har sjansen til å konkurrere!