Snart helg!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 17. juni 2021.

1. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,909
    Bonuspoeng:
    183
    Ha fin torsdag. Vi går for hjemmelaget is ved poolbaren.

upload_2021-6-17_5-50-43.png

Earl, Torris, dahlmath and 23 others like this.
  2. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,093
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra WF402 sete 1A
    Endelig litt reise igjen, Stavanger via Bergen.
    Møte som ikke skal utføres på teams og overnatting på clarion i bakken, små gleder :).

Ellers så ser det mørkt ut på "solkysten" idag: 20210617_065303.jpg

Ha en ellers fin dag.

Earl, watchaddicted, Torris and 16 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,750
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Kaffekoppen er på plass, frokost er fortært. Alt går litt sakte i dag, men jeg har ikke noe jeg skal rekke. Må pakke kofferten også, da jeg skal bo på hotell i kveld! Woohoo! Spennende.

I morgen skal jeg faktisk ut og fly også. Og med SAS sine 4x poeng-kampanje, så ender jeg faktisk opp med å tjene opp EBD. (Har fått status forlenget, men det er morsommere å tjene opp selv!)

Nyt torsdagen! Snart helg!

Earl, Torris, Berlioz and 15 others like this.
  4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Mere behagelige 14 grader da jeg syklet til jobb idag, fikk vasket kjerra også :)
    Idag blir det å fortsette malinga på soverommene til kidsa, så blir det ( forhåpentligvis) påbegynt taklegging på rom nr. 2.

Ha en strålende torsdag :):)

Earl, Torris, Berlioz and 14 others like this.
  5. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,491
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdagsmorgen fra Oslo!

Matpakker og sekker for den yngre garde er pakket og jeg tar meg en kaffe og snus i morgensolen på trappa foran huset før hjemmekontoret kaller. Ser ut til å bli nok en fin sommerdag!

Earl, Torris, Berlioz and 13 others like this.
  6. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken

T-13 aldri før har en gledet seg så mye. Skal jo ut å fly, har glemt alt av perks, fasinasjon og reisefeber`n som lindres, av en enkel fly reise. Nå må minnene oppfriskes, tempen måler 38,6 idag..

7 arbeids dager igjen. :D Fly modus blir innstilt 25.06. kl 15.00.

Ellers vedvarende forefallende arbeide på huset(tar aldri slutt)

Ha en super mini helg for de heldige.

Earl, RoadKing, Torris and 15 others like this.
  7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,529
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Fikk melding "ovenifra" om at hjemmekontorordningen avsluttes etter sommerferien. Kjipt, jeg trives meget der jeg er. Kanskje jeg kan få til en ordning med delvis hjemmekontor...
    Anyway, det er jo et tegn på at ting og tang begynner å bli mer som før fremover. Det betyr på sikt mer farting også.
    Gleder meg til farting!

Ha en flott dag :)

Earl, RoadKing, Torris and 14 others like this.
  8. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    Da var klipperen endelig ferdig med reparasjon og jeg har satt han i arbeid :D

16239120928916690161279834439347.jpg

9. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,130
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra sykesengen. Synd å gå glipp av juni-kampanjen, men det er nå i alle fall roomservice! Ingen bobler til frokosten da...

10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten glitrer og det er opplett og «tørt» etter gårsdagen med omtrent en (1) regnbyge hele dagen .. nå er det nesten levelig ..

Trygden er kommet og nå venter jeg på utbetalingene fra livselskapene .. mye å holde styr på før man vet hvilken hylle som kan brukes på polet ..

Godt det er helg!
    E1F410C3-A4FA-4705-8FE6-4E838D485742.jpeg

Earl, RoadKing, Torris and 11 others like this.
  11. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra 2063

Her har dagen foreløpig vært brukt til årets seanse hos tannlegen, og kan registrere litt mer omsetning på DNB MC (hvorfor er det "ingen" tannleger som tar Amex :eek:).

I går klarte vi å spikre årets sommerferie også. Da blir det biltur på Nord-Vestlandet som starter i Molde (Seilet) og fortsetter med 2 dager i Ålesund (Brosundet på NCC poeng), 1 dag i Balestrand (Kviknes hotel) og 1 dag på Hotel Ullensvang, med innlagt Cider smaking på en gård i nærheten. Har litt forventninger til mat og drikke på de to siste hotellene her, og spesielt på Kviknes ser jo vinlisten imponerende ut!

T-115 til Chicago marathon. Holder meg fortsatt skadefri til tross for en del økning i treningsmengde. Treningsplan sier 72 km i joggeskoa denne uka, hvorav halvparten er unnagjort. Hviledag i dag og det skal "feires" på Sumo med et par kompiser i kveld. Blir nok meget lav boblefaktor :rolleyes:

Ha en strålende en!

Earl, RoadKing, Sonictravel and 12 others like this.
  12. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,094
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovestaden.

Driver og ser på turer med ungene til Tromsø når sommerferien starter. SAS er dobbelt så dyre som Norwegian/Flyr på de tidspunktene vi ønsker å reise, så det blir nok ikke de denne gangen.

Flyr overrasker positivt med at de har barnebilletter opp til 16 år, ikke 12 som SAS og Norwegian. Skulle ønske flere flyselskaper fulgte etter der.

Minstejenta fyller 12 i høst og jeg har lovet henne en langtur i business class. I fjor skulle vi til USA i høstferien, og i sommer skulle vi til California. Siste forsøk før jeg må betale dobbel poengpris for henne er høstferien i oktober. Da har vi booket Boston/New York. Satser på at det går, men det hadde uansett vært fint om jeg kunne sluppet unna med 30k poeng for ungene en stund til.

Earl, RoadKing, Sonictravel and 11 others like this.
  13. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Oslo

Det er er torsdag så det må det jobbes. For starte med å besvare en del mail man har liggende i Outlook'n. Så for man ta andre ting etter det.

Nesten så en skulle tatt seg en tur til Strøm-Larsen senere idag, for å feire gårdagens begivenheter i Rådhuset. Og da skaffe seg en entrecote eller 2, kjøtt må jo være det ultimate for å feire den gjengen der i disse miljøtider..Er jo tross alt kortreist mat da jeg ikke bruker lange tiden å komme meg dit. Slipper til å med å parkere, men det er vel ikke lov lengre i denne byen uansett.

Eller så vil jo tiden vise hva som skjer, blir vel noe EM i dag uansett også.

Ha en miljøvennlig dag !

Earl, RoadKing, Sonictravel and 10 others like this.
  14. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå Aust-Finnmark!

Tysdagen vart brukt til å etterregistrera Eurobonus-poeng. Gårsdagen vart brukt til å nyta synet av auka nivå i poengbingen. I dag drøymer eg meg vekk til fjerne himmelstrok:
    20210617_102257.jpg

Det hadde vore stas om ein hadde hatt nokre interkontinentale reiser på blokka, men slik er det ikkje per no. Ja-ja, det står til liv likevel!

Ha ein fin torsdag, folkens!

Earl, RoadKing, Sonictravel and 10 others like this.
  15. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,750
    Bonuspoeng:
    293
    Hvordan er det i fremtiden? ;)

RoadKing liker dette
  16. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra prosessindustrien. Fått handla litt kampanjevarer med Dnb MC.
    Ellers lite flyrelatert :-(

FB_IMG_1623568354483.jpg

Berlioz, Earl, RoadKing and 7 others like this.
  17. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag. Siste arbeidsdag før oktober, so no må alt gjerast ferdig slik at ikkje verda ramlar saman i løpet av sommaren. Litt meir poeng inn no, so spørst det om eg ikkje kan begynne å sjå meg om etter ei utflukt i løpet av det neste året. MLE og MEL fristar forferdelig, men er neppe realistisk. I mellomtida får eg passe på å få rikelig med førebyggande koronamedisin. På høg tid å få tatt unda halvflaska med Nyetimber.

Berlioz, Earl, Kristian and 8 others like this.
  18. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Romsdalen

Snart ukeslutt, og da er det kun en uke igjen til ferie! Det gledes, selv om det ikke er noen store reiseplaner dette året heller. Slik er det når en er sist i køen for flaggermusvaksine. Neste år, neste år blir det! :D I mellomtiden må en jo bare bruke feriepengene med kløkt så det blir mest mulig EB-poeng i kassa å planlegge med :)

Ha en strålende dag!

Sunnfjordingen, Berlioz, Earl and 9 others like this.
  19. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,157
    Bonuspoeng:
    293
    Naboen klipper hekken, mens jeg drikke kaffe i morgensolen :mad:nabo!

Torris, Sunnfjordingen, Earl and 7 others like this.
  20. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen spor av pandemi her i alle fall, men undertegnede nærmer seg raskt 100 år, så reisevirksomheten er noe laber...

Flyvirksomheten på OSL (som er noen få steinkast unna postnummer 2063) skjer helt stille ved hjelp av elektriske fly, og alle seter på flyene er 1. klasse, for den gemene hop har sluttet å fly pga av miljørestriksjoner så det er kun de velbeslåtte og bonusnerder som har råd til å fly

Torris, Sunnfjordingen, Earl and 6 others like this.

Del denne siden