Snarvei til Hertz President's Circle

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Claus, 27. febr 2015.

  1. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    346
    Bonuspoeng:
    63
    Dersom du har NAF Xtra-kortet kan du få Hertz President's Circle hvis du melder deg inn i mars. Les mer på
    naf.no, under Tjenester og NAF Xtra. (Forsøkte å legge inn linken, men siden jeg har mindre enn 10 poster, fikk jeg ikke lov...)

    Siden det ikke koster noe eller er noen krav til at man i det hele tatt har leid bil hos dem, kommer jeg til å melde meg inn. President's Circle er vel toppnivået hos Hertz?
     
    Roberto, view, tommy777 and 1 other person like this.
  2. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så vidt jeg kan se blir man oppgradert for 1 måned; Mars.

    "Som innehaver av NAF Xtra får du i mars anledning til å nyte godt av denne statusen – uten én eneste kvalifisert leie!"

    Hva koster det å være medlem i NAF Xtra da? Man bør jo sannelig være sikker på at man skal ha minst 1 billeie i mars da før man hopper på denne. Iallefall om det koster penger å bli NAF Xtra...
     
  4. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    553
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Har vært president medlem i Hertz siden 2013 og er strålende fornøyd. Hatt 26 leier i 2014 i Norge USA Dubai Malta Hellad Tyskland Polen Nederland Thailand og ble oppgradert hver eneste gang unntatt Malta. Er faktisk på reise i Tromsø nå med leiebil fra Hertz og bør oppgradert fra kategori B til N (7 kategorier)
     
  5. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Ser at teksten er endret nå i forhold til da jeg var inne første gang. Tipper PC statusen varer ut året.

    Kortet i seg selv er gratis, men det krever vel at du er NAF medlem, noe som begynner på ca 500kr pr år.
     
  6. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    346
    Bonuspoeng:
    63
    Man må melde seg inn i løpet av mars, det står ingenting om hvor lenge man beholder statusen. Tolker det dit hen at man beholder den så lenge Naf Xtra har denne fordelen.
     
  7. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Om man reiser en del i USA så kan det lønne seg. Med NAF/Show Your Card får man AAA-rabatter på stort sett alle overnattingssteder i USA, samt leiebil og en del annet som butikker, fornøyelsesparker mv.
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Takker for link. Selv om du ikke har en gammel drosje som konstant trenger tauing, er NAF en god investering pga alle de gode rabattene man får på hoteller mv.

    Jeg betaler 65 daler i året for AAA og det skal ikke mer enn ett hotellopphold for å tjene inn det.

    Som NAF medlem, har du tilgang til AAA rater i USA hos alle hoteller, som Hilton, SPG, IHG, Hyatt, Marriott mv. De har ofte meget gode priser som ikke krever forskuddsbetaling og er fleksible/kan avbestilles
     
    SASDC8, AndersB and Reiseglad gutt like this.
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg synes da det står ganske klart jeg da: "Som innehaver av NAF Xtra får du i mars anledning til å nyte godt av denne statusen – uten én eneste kvalifisert leie!"

    Jeg tolker det dit at du får nyte godt av denne statusen i mars.

    Hvordan kan det tolkes anderledes? Står det noe annet et annet sted som kan tolkes på en annen måte?
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Sjekket litt mer på hjemmesiden til NAF. Medlemsskap med veihjelp 1095 per år. Uten 560 kr/år.

    En god del medlemsfordeler her. Starwood hotels blandt annet. Når jeg klikker på linken under Starwood for å "bestille her" kommer man til bestillingssiden for IHG.

    Kvalifiserer vel til Generaltabbeprisen det der, hehe
     
  11. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Denne og denne motsier vel egentlig seg selv litt, selv om de står omtrent oppå hverandre.

    "Bli en del av Hertz Gold Plus Rewards President’s Circle allerede nå
    – innmelding kun i mars! Fordelene kan du bruke når du leier bil hos Hertz ved en senere anledning."

    vs.

    "Som innehaver av NAF Xtra får du i mars anledning til å nyte godt av denne statusen – uten én eneste kvalifisert leie!"

    Med tanke på tidligere opplevelser med Hertz så blir jeg egentlig overrasket om dette kun gjelder for mars. Men jeg har NAF Xtra kortet allerede, så forespørsel om oppgradering fra eksisterende 5* til PC er sendt.
     
    Last edited: 28. febr 2015
  12. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Nok en linje på NAF sine nettsider som antyder at denne statusen varer lengre enn kun mars:

    "Som NAF Xtra-kunde får du en unik mulighet til å oppnå gratis presidentstatus hos Hertz dersom du registrerer deg i mars 2015. Legger du inn ditt NAF Xtra som betalingskort når du registrerer deg, vil du ha presidenstatus den dagen du skal bestille leiebil hos Hertz. Dette gir deg en rekke fordeler."
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ringer dem på mandag og spør. Jeg er faktisk fristet til å melde meg inn hvis man beholder Presidents circle mens man har kortet.
    Dvs man må være NAF medlem, tatt ut gratis visa kort og så søke.
     
  14. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    346
    Bonuspoeng:
    63
    De mener at man må melde seg på i løpet av mars, ikke at fordelen kun gjelder i mars. Mener at det sto klarere på "Min side" på NAF Xtra, eller om det var i mailen fra NAF.
     
  15. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg vant en oppgradering til PC her et år.. og det ser ut som at de har glemt å endre det tilbake til gold :) Men jeg leier som regel hos Sixt i stedet pga pris og like bra biler.
     
  16. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Interessant, takk for info! Tenker jeg melder meg inn og tar NAF uten veihjelp, da jeg har veihjelp fra bør både i mobilitetsgarantien fra Møller og forsikringen. Pengene spart på hotellovernatting dekker fort avgiften, så får man testet Hertz PC det neste året.
     
  17. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Tja.. Jeg er jo NAF-medlem fra før, så NAF Xtra kan man jo alltids skaffe seg.. Spørsmålet er om det er spesielt bra? Noen som har gode erfaringer med PC?
     
  18. da9l9ls1

    da9l9ls1 Nytt Medlem

    Innlegg:
    40
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Vil dette også fungere ved å tegne NAF Ung medlemskap? Blir ikke 24 før i april.
     
  19. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    NB! Merk at det er årsgebyr på kortet om det ikke brukes!
     
    Last edited: 03. mars 2015
  20. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Da har jeg meldt meg inn i NAF og søkt kredittkort, men ved nærmere ettersyn kan det være at man ikke engang trenger å søke kredittkortet. Virker som om hvis man bare legge inn NAF nr slik jeg gjorde blir man oppgradert, jeg fikk President's Circle status umiddelbart med melding om at det forutsetter at jeg legger inn NAF Xtra kortnr i Hertz profil. Jeg vet ikke om de mener kredittkort nr, for dette får jeg først om en ukes tid.... jeg har i allefall Pres Circle, så da blir det å teste ut denne om et par uker.
     

Del denne siden