Snasen Fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henning, 10. jan 2014.

  1. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra Stussligstuggu aka Gullkantina på OSL. Ingen køer og nesten tomt i loungen. Just as we like it!
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Sola. Ganske fornøyd med egen innsats nå for tiden, i går fikk jeg listet noe på kjøkkenet som har stått på "holding" siden april i fjord...... det begynte å brenne under beina på meg, på en måte. Jobben var unnagjort på mindre en time så det er jo litt gale, det må jeg vedgå.
    I dag som alle fredager er det klart for det vanlige vin lotteri i lunsjen som alltid er like underholdende med både jubel hyl og fortvilt stønning, siden det er årets første lotteri har jeg naturligvis stor tro på eget hell og lykke.
    Ha en strålende helg forum-ister :)
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hoy fra det Sørlandske!
    Så kom vintertemperaturen. Masse is på bilen i dag morges. Eneste fordelen med det var at brusen som lå i baggasjerommet var velavkjølt da jeg kom til kontoret og skulle drikke den.
    Labben er bedre heldigvis. Og så er jeg glad for at det er helg, selv om jeg har masse som må gjøres. I det minste kan jeg sove litt lenge om morra'n! Juhuy!

    Mvh
    Jägermeistergård
     
  4. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Oslo!

    Ikke mye som skjer her. Solen skinner, men det begynner å bli kaldt igjen...

    Har et spørsmål noen her sikkert kan svare på... Jeg oppgraderte lillesøsteren min til SAS Plus på PVG-CPH om et par dager med poeng. Vil hun ha tilgang til lounge i PVG og CPH med confirmed upgrade? :)
     
    Last edited: 10. jan 2014
  5. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Sidemannen: "Nå hadde du flaks med beinplassen!"
    Jeg: "Ehhh... nei."

    Legroom (Custom).jpg
     
    LN-FHU, Jørgen, tommy777 and 2 others like this.
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    LOL. Noen folk er så urutinerte. Dette har nok vært planlagt fra din side siden booking. :p

    God ettermiddag! Straks på vei hjem fra jobb. Helg og ferie er det dog ikke før i morgen.

    Ha en fin fredagskveld!
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God trening til du skal bytte etternavn! :p:p:p
     
    SASlovah4evah and tommy777 like this.
  8. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Korrekt! I den grad man kan planlegge slikt. Det gjelder å hive seg over setevalget så snart online check-in åpner ;)
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Grufsetrynemorgen fra Fnat Vegas. Hard kveld igår da man hadde med Norske kollegaer og kunder på middag og påfølgende line-dance og bikini-bullriding. My favourite! Heldigvis var det ikke jeg som åpner standen idag.

    Nedtur ble det også igår da dressen jeg booket ikke kunne leveres før jeg dro hjem, ettersom skredderen fikk hjerteinfarkt og døde. Mye større nedtur for han så klart, da. Relativt gyldig fravær, på en måte. Nå må jeg pønske ut et nytt sted å finne meg dress.

    Vel, vel… Ny dag - nye muligheter.
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Tør jeg foreslå å fly hjem via Bangkok? Kan gi beskjed til min private skredder at du kommer innom! ;););)o_O
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, du får IKKE sende Fnatesen til Bangkok. Ikke tale om

    God formiddag fra Chicago. Plussgrader for første gang på veeeeeldig lenge. Prøver å få shufflet unna mest mulig dill føre jeg blir hentet og kjørt til flyplassen om litt over timen.

    Akkurat brukt 1898 kroner på å få bonusfebers utskremte medarbeider en vei til New York i februar. Grøsser nedover ryggen når jeg trykker "bestill" på en side som ikke gir poeng overhodet. Skikkelig test på gang UA vs SAS vs DY i Economy. GLAD deg ikke er meg som meldte meg frivillig (!!!) til det ;) God tur @Cecilie

    Seattle i helgen, retur søndag. God helg til DEG
     
    Fnate, Cecilie, Islending and 3 others like this.
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hæææ? Tenk på alle de poengene og pysjamasene han kan få på det. Og stakkaren har jo tydeligvis ikke klær. Vær nå litt menneske da, Tommy!! :eek::confused:


    What? Skal vi ikke få henne hjem igjen? Hva kalles dette? Bortvisning? Landsforvisning? Nei makan altså! Er det rart jeg drikker i en slik cruel world?

    Hikk!
     
    Cecilie liker dette
  13. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Haha jeg tenkte jeg skulle teste Queen Mary II på returen. Går vel uansett raskere enn DY7002.

    Norwegian blir helt klart en interessant opplevelse. Og jeg kan vel si før avreise at det ikke frister til gjentakelse.
    PS. Har Gardermoen restauranter og toaletter utenom i loungene? :p

    Ha en DY-fri hælj :D
     
    tommy777 and Islending like this.
  14. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Vi kan se frem til en objektiv rapport med andre ord? :p
     
    Bizflyer liker dette
  15. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Haha joda det kan dere vente dere! Tror kanskje ikke det er så ille som noen liker å fremstille det som. Gleder meg faktisk litt :eek:
     
  16. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Trondheim.
    Ser det blir rapportskriving fra Norwegian LH med skikkelig objektivitet.... Synes det blir litt søkt å skrive noe om noe , når forutintattheten skinner så tydelig igjennom. Jeg ser jo allerede nå at dette blir "bånn i bøtta","søppel" og andre obsceniteter. Hvorfor kaste bort spalteplass på noe som allerede er forutbestemt, og sikkert allerede påbegynt skrevet..... Sorry...dette blir for dumt.Det blir jo akkurat det samme som om Tommy skulle skrive leiebilrapport når han har fått en Volkswagen......:rolleyes:
     
    Cecilie liker dette
  17. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er ikke overbegeistra for å fly trill rundt jorda med United i økonomi for å si det sånn ;)

    Men billig var det! :p
     
    Last edited: 11. jan 2014
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    :eek:
     
  19. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Akkurat. Det eneste som mangler er at du ligger naken når han kommer hjem med en pizza på magen så er du drømmedama ;)
     
    Bizflyer liker dette
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Fun with sas.no
    • Det er ingen PNR i den delte Amadeus-sesjonen (7710 [15])
     

Del denne siden