Morn fra Oslo. Ikke like fint som hos @Eddie47, så ikke noe vits med noe bilde. Skulle vært t-1 til FAE og Koks.. men hey! Hvem bryr seg... Ha det kjekt!
Solen stod opp alene i dag, og det gikk også fint. Tilbake i Sølvbyen, våren maser på her og krever oppfølging. "Valutaspekulasjonen" i NZD var meget vellykket, men et besøk hadde vært enda bedre. Ha en dag med fin og frisk avkastning, alle!
Litt grått på solkysten i dag .. «godt jobbevær» sier mor, så her blir det bæring av stein og jord, planter og kukompost .. Det må jo bli fint til 17.mai sier mor.. dagen skal jo feires med Prosesjon på hytten
God morgen fra hjemmekontoret. Noen videomøter vil prege dagen, og så blir det vel tid for mat. Indisk tenker jeg, men det får jeg tenke litt mer på. Ellers lite nytt å melde. Ha en flott dag!
God morgen fra Viken. Intet nytt om verken vaksine eller andre positive nyheter... Må seriøst vurdere grilldress, hvor kjøper man sånt? Er det noen merker det går i? Adidas er vel ganske populært? Nike? Nye sko, pannebånd og hva annet som medfølger? Hvilken tror dere jeg kler? God dag i dag
Det er noe galt når jeg ikke gidder å gå opp i 2. etg. for å ta bilde idag ... (men været er iallfall bra)
God formiddag fra den Arktiske hovedstaden Her dusk regner det og snøen smelter idag også. Jeg og en kamerat skal på noem visninger idag for å se etter leiligheter før de gjenværende studentene kommer opp og det blir kamp om det. Så bort fra det ønskes det til alle en flott torsdag
God formidag fra Oslo. SAS har flyttet trøstebookingen min i januar fra HKG til PEK, vil ikke til PEK, vil til HKG (og ja, jeg har fått med meg at de har lagt ned ruten), så nå må bruke noe tid på å surmule nå på morgenkvisten
God morgen, Fremdeles ok vær, men nordavind nå og litt kaldere, og ute i sjøen ligger Nordsjø tåka som en massiv vegg. Så jeg tenker at om et par timer er det vel tjukk tåke her og surt ute. Torsdagene har blitt den store møtedagen for min del i denne hjemmekontor tiden, så her blir det ikke gjort særlig mye effektivt arbeid i dag egentlig. Ha en fin dag videre.
God morgen fra hjemmekontoret og hva som ser ut til å bli nok en solfylt dag i Viken! Håper bare vi ikke bruker opp godværet før sommeren
Jeg har forsøkt 3 ganger til HKG, 1 påske SK C Covid 19, 2 Nov SQ F ukjent, 3 Jula SK C (klikka i hue på SAS) Har 2 kanselleringer... Venter på hat tricken skal komme
God morgon frå eit solfylt Sunnfjord. Sola skin og alle er blide og fornøgde. Ut og lufte AmExen i lunchen. Det må til når ein ikkje har hund. CT må ein vel ha sjølv om det er alt for lenge til neste flytur. Om då ikkje Donald får orden på situasjonen i junaiten. Høhø. Tema for neste IF-treff?
God morgen fra hovedstaden. Innimellom jobbing må en jo tenke litt på når verden en gang er normal igjen og man skal på ferie. Vurderer Karibien i vinterferien. Men hvor burde man dra med unger der? Ungene er mellom 11 og 15, så trenger ikke Sunwing Resort-opplegg med minidisco akkurat. Har kun vært på cruise med stopp på Jamaica og RCCLs private strand på Haiti, så jeg er helt nybegynner. Det eneste som er booket så langt er t/r USA med bonuspoeng.
Kan iallefall anbefale Sint Maarten, ta gjerne en utflukt eller kanskje deler av oppholdet på naboøya Anguilla
Jeg så nettopp et privatfly fly veldig lavt rett over her jeg satt ute. Er det mulig å finne eller se hvilket fly dette var? Så ingenting på flightradar. Antar det skal mot flesland siden det kom så lavt.
Hør med den nye oljefond sjefen, han er mulig en "ærlig/litt for smart" sjel som kan bistå eller var det han i lufta