God formiddag fra DaNang i Vietnam hvor det er meldt 36 grader i dag. Ferdig med dagens eneste frokost og har beveget meg opp i 24. etasje hvor de har basseng, solsenger og bar/restaurant. Tror jeg slår meg til ro her er par timer med en god bok (håper jeg, har ikke startet på den ennå) før jeg skal ut og farte litt. Må bytte leiescooteren jeg leide i går. Den stoppet på veien hjem fra Hoi An. Tom for bensin. Dette til tross for at bensinmålern viste nesten full tank og det var ingen lys som advarte heller. Skjønner hvorfor det kostet 40 kroner dagen å leie. Nyt tirsdagen, folkens.
God tirsdag morgen klokka mi sier jeg sover for lite.. mulig jeg må prate med arbeidsgiver, for med vm rett rundt hjørnet ser jeg ingen umiddelbar løsning på utfordringen utover kaffe Nå må jeg finne kaffe!
God morgon frå Aust-Finnmark! Her tittar sola fram innom varangerskoddedottane. Elles er det som vanleg god klestørk Ha ein fin tysdag, godtfolk! Vadsøya i Vadsø
God morgen fra Plankebyen. Regn, regn og atter regn. Vi har jo hatt noen finer uker så skal ikke klage. Ellers er det litt jobb, noen møter og til slutt rolig dag hjemme. Kanskje man skulle begynt å pakke til Toronto, men hvor mye skal man ha med seg... Meldt 30 grader og pøsregn på kampdag, men i dag redusert til litt småregn. Blir ikke klok. Ha en strålende dag alle sammen.