SOLVED:HJELP! Min dotter fyller 12 under vegs på reisa i SQ

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av ValdresBjarne, 29. jan 2018.

Tags:
  1. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Min dotter fyller 12 år under vegs på reisa, og eg veit eg skal då betale voksen billett.

    Men SQ sida godtek ikkje å bestille ein voksen billett til ho når eg legg inn alder, då ho er barn ved avreise, og når eg bookar bornebillett på ho så blir det feilmelding på det.
    Skal eg berre booke ein voksenbillett til ho, og "glemme" å ticke av for under 18 år, og ringe inn seinare, eller går det bra om eg justerer fødselsdato 5 dager?
    Skal booke 4 stk, og det er kun 4 stk att på kampanjetilbodet og vil booke i kveld!
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Prøv å ring SQ Call Centre på +65 6223 8888 om du ikke allerede har gjort det. De burde i alle fall kunne svare på om dattera di skal reise som "voksen".

    Viss det ikke er mulig å finne ut av dette på den måten så ville jeg heller ha valgt å la vær å krysse av "Under 18 år" enn å endre fødselsdato, og så tatt kontakt med SQ i Danmark i morgen tidlig.
     
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Endre fødselsdato er dårlig deal. Da får du trøbbel.
     
  4. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Takk, fant ikkje det nummeret i farten, kun nummeret til Agoda (?)

    Men då veit eg at ho er born i SQ sine augo og 5500 kr spart. Var også noko rart med ein avgang SIN-FRA, var 4 seter på søk, men kun 2 til sals.. Men vart no OSL-FRA-SIN-MEL og heimatt med SYD-SIN-CPG-OSL, samt 350, 777-3 ER og to legs med 380. Minst ein av dei skal vera med ny cabin. Usikker på FRA-SIN.
    Takk for hjelp i et desperat augeblikk i å bruke 80'...
     
    mathiasfe, Edin, Wiolenze and 3 others like this.
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Så bra det ordnet seg! Dette der blir litt av en tur :)
     
  6. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Må bli fantastisk. Telte litt på knappene på både CT tur og Premium ECO, men i løpet av den siste veka gjekk den prisen opp til 17500 per persjon, og då var det eit lett val når Biz kosta 22400. Eigentleg ein ganske god pris med avreise 13 desember og heimreise 7 januar. Kun sett Qatar nede på det nivået, og då har det ikkje vore så tett på høgsesing
     
    Last edited: 30. jan 2018

Del denne siden