Sorry, We couldn't process your request...

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av jordbaersylte, 19. mai 2018.

  1. jordbaersylte

    jordbaersylte Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har gjort noen endringer på en booking jeg har gjort med EB-poeng og mastercard premium.
    Den er delt opp i to bookinger og jeg gjorde nå flere endringer i farten.
    Skulle gjøre en siste endring på ene segmentet nå og fikk følgende feilmelding:

    Sorry, We couldn't process your request, please try again later or contact SAS Customer Contact Center

    Noen som har vært borti det før? Skulle så gjerne gjort ferdig bookingen mens det ennå er ledige plasser.
     
  2. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,063
    Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    jeg kan bare tipse deg om en som kan gi deg det beste svaret om hva du bør gjøre, send en PM til @afirm og forklar han hvordan du har booket reisene dine, han har sikkert vært borti dette før, og har masse erfaring. Lykke til
     
    watchaddicted liker dette
  3. TJT

    TJT Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    313
    Bonuspoeng:
    63

Del denne siden