Spørsmål om avbestilling av bonusresise

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av antirealiti, 01. mars 2023.

1. antirealiti

antirealiti Medlem

Likes mottatt:
    286
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg kjøpte en bonusreiser for 80k poeng (før endringene i avbestilling) og har nå en annen reise jeg heller vil på. Hvis jeg kansellerer bonuesreien nå, vil jeg få 80k flere poeng på konto igjen? Eller kan noen av de ha gått ut på dato siden jeg kjøpte?

Et annet spørsmål: Hvor lang tid tar det å overføre poeng? Skjer det på sekundet eller kan det ta ukevis?

På forhånd takk!

2. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,155
    Bonuspoeng:
    293
    https://insideflyer.no/forums/threa...-andre-poengreiser.16163/page-174#post-489057

Er en av flere tråder som vil gi deg gode svar på mange spørsmål om EB bookinger.

Normalt kommer poengene raskt ( sek / min) tilbake både ved egen kansellering via nettsiden eller hvis en agent gjør det.

Tilbakebetaling av gebyr kan ta noen dager, det kommer ofte epost varsel om kreditering.

Du skal få tilbake alle poengene om du kansellerer ja, med mindre reisen er påbegynt eller noe sånt da.

Og som du skriver hvis poengene ikke er gått ut på dato. Det er de eldste poengene som brukes til en booking, så er du usikker kan du ringe SAS og be agenten sjekke om poengene som er trukket på den aktuelle bookingen er gått ut på dato.

Er du diamantmedlem går ingen poeng ut på dato, så da slipper du å tenke på det.

3. antirealiti

antirealiti Medlem

Likes mottatt:
    286
    Bonuspoeng:
    63
    Tusen takk :)

Del denne siden