Heisann! Vi skal på vår årlige ferie til Filippinene i sommer. Jeg hadde et håp om bonustur til OSL-SIN og jeg har forsøkt å booke Fly Premium Business for Go-pris for familien på 4 uten å finne noe, så jeg endte opp med å kjøpe Economy som vanlig. Er det noen som vet om det er mulig å oppgradere fra Economy (W) til Business med poeng på strekningen OSL-FRA-SIN, eventuelt bare FRA-SIN, og er det i tilfelle noe jeg kan gjøre på SQ sine nettsider på forhånd? Takker for alle svar som kan hjelpe oss til litt mer luksus på reisen...
Hei, hvis du flyr med SQ , tror jeg det finnes en liknende service som for SAS. ER imidlertid ikke 100 % sikker på om den funker fra Skandinavia : https://www.singaporeair.com/en_UK/us/plan-travel/yourbooking/mysqupgrade/
Jeg trodde det gikk greit, man kan bestille bonusreiser med Fly Premium på *A , men det koster flere poeng enn på sas.no etter det jeg har hørt. (82.500 EB hver vei) Jeg har ikke problem med å finne enkeltbilletter. Men mulig det ikke gir GO-pris ved bestilling...
Du får ikke booket FlyPremium med *A . Du finner helt sikkert billetter 82500 EB per vei er normal pris for business til Asia.
Det er jo ikke rabattert med 82,5. Fly premium skal gi via reise på SAS metal for 60k tur retur i istedenfor 100k med forbehold om at man har nivå 4 fly premium. Se vilkår:
Ok, da tok jeg feil, det var leit. Vel, da får vi satse på OSL-HKG på neste tur da, men å finne bonusbilletter i C til 4 er jo nesten umulig etter det jeg klarer å se... :-(
Desverre ja. Men du finner lett 4 biletter til Shanghai eller Beijing. Der kan du ha 24t layover uten visum og fly videre til endelig destinasjon
Ja, det er vanskelig, men ikke komplett umulig. Spørs litt hvor låst du er på destinasjon og tidspunkt. Jeg klarte å haie 4xC til LAX i fjor, men vet ikke hvor lett det er å gjøre det på nytt..
Umulig er det ikke. Flyr 5 stk(med 1 infant) OSL-EWR, og retur 12 dager senere IAD-CPH. Så mange muligheter på et lite utvalg av rutene til sas, de mest populære finnes det dog ikke så mange muligheter.. C
Jeg har fire C-billetter til SFO i påsken, og en periode fantes det 8 i C til HKG. Men det var akkurat da de åpnet den nye ruten.