Spørsmål om oppgradering av Economy

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Trykkern, 06. jan 2019.

1. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    43
    Heisann! Vi skal på vår årlige ferie til Filippinene i sommer. Jeg hadde et håp om bonustur til OSL-SIN og jeg har forsøkt å booke Fly Premium Business for Go-pris for familien på 4 uten å finne noe, så jeg endte opp med å kjøpe Economy som vanlig. Er det noen som vet om det er mulig å oppgradere fra Economy (W) til Business med poeng på strekningen OSL-FRA-SIN, eventuelt bare FRA-SIN, og er det i tilfelle noe jeg kan gjøre på SQ sine nettsider på forhånd? Takker for alle svar som kan hjelpe oss til litt mer luksus på reisen...

2. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
  3. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Flypremium gjelder Kun sas.
    SAS flyr ikke til sin, derfor finner du ikke noe.

4. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg trodde det gikk greit, man kan bestille bonusreiser med Fly Premium på *A , men det koster flere poeng enn på sas.no etter det jeg har hørt. (82.500 EB hver vei) Jeg har ikke problem med å finne enkeltbilletter. Men mulig det ikke gir GO-pris ved bestilling...

5. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Du får ikke booket FlyPremium med *A .
    Du finner helt sikkert billetter 82500 EB per vei er normal pris for business til Asia.

6. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Det er jo ikke rabattert med 82,5.
    Fly premium skal gi via reise på SAS metal for 60k tur retur i istedenfor 100k med forbehold om at man har nivå 4 fly premium.
    Se vilkår:

Attached Files:

7. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    43
    Ok, da tok jeg feil, det var leit. Vel, da får vi satse på OSL-HKG på neste tur da, men å finne bonusbilletter i C til 4 er jo nesten umulig etter det jeg klarer å se... :-(

8. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Desverre ja. Men du finner lett 4 biletter til Shanghai eller Beijing. Der kan du ha 24t layover uten visum og fly videre til endelig destinasjon ;)

Trykkern liker dette
  9. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det er vanskelig, men ikke komplett umulig. Spørs litt hvor låst du er på destinasjon og tidspunkt. Jeg klarte å haie 4xC til LAX i fjor, men vet ikke hvor lett det er å gjøre det på nytt.. :)

Trykkern liker dette
  10. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Umulig er det ikke. Flyr 5 stk(med 1 infant) OSL-EWR, og retur 12 dager senere IAD-CPH. Så mange muligheter på et lite utvalg av rutene til sas, de mest populære finnes det dog ikke så mange muligheter..

C

11. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,977
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har fire C-billetter til SFO i påsken, og en periode fantes det 8 i C til HKG. Men det var akkurat da de åpnet den nye ruten.

Del denne siden