Sparebanken Sør med 4000 velkomstpoeng

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Magnus77, 27. jan 2020.

  1. Magnus77

    Magnus77 Senior Medlem

    Innlegg:
    769
    Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
  2. coconuts

    coconuts Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    mange har prøvd å søke, men fått avslag. Man må visst ha vært kunde der før man søker..
     
  3. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    Dette har vært oppe tidligere og jeg har selv prøvd.
    Fikk avslag. Bare til å droppe det.
     
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
  5. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Høye lånerenter og lave innskuddsrenter kjennetegner den gnierbanken der. Rike folk uten økonomisk sans er hjertelig velkomne. Så ingen blivende plass for en bonusjeger.

    For de med fedrelandsvennen-abonnement kan artikkelen for ca 1-2 uker siden om innskuddsrente leses. Dårlig skjult bitterhet mot Nordax fra talsmannen i sparebanken sør :D

    mvh tidligere kunde i sparebanken + som det het før sammenslåingen, nå Nordea, Nordax og sparebank1-kunde ;)
     
  6. Jan89

    Jan89 Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Selv som tidligere aktiv kunde og ordnet økonomi, fikk jeg avslag.
    Denne kampanjen er bare tull. Det er svært vanskelig å få det godkjent. Tydeligvis mye som skal klaffe for at de skal godkjenne det.
    Anbefaler generelt å styre unna Sparebanken Sør, om ikke du er glad i å betale alt for mye.

    Svare jeg fikk: "Du bruker ikke vår bank aktivt. Det er ingen lønns inngang på din kto. og du har forholdsvis mange rammekreditter/kredittkort fra før så derfor kan vi dessverre ikke innvilge søknaden. Mvh. Sparebanken Sør"
     
  7. anders8

    anders8 Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    320
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk også avslag, lurte litt på hvorfor, aldri opplevd det før men utifra det som skrives her så høres det ikke ut som jeg er alene.

    Merkelig bank.
     
  8. PetterX

    PetterX Aktivt Medlem

    Innlegg:
    346
    Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Samme her - avslag. Samlet usikret forbruksgjeld godtas ikke over kr. 200.000 fikk jeg høre.
     
  9. PaalAndre1977

    PaalAndre1977 Medlem

    Innlegg:
    155
    Likes mottatt:
    780
    Bonuspoeng:
    93
  10. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
  11. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    642
    Likes mottatt:
    2,933
    Bonuspoeng:
    93
    God kampanje for dem på forumet som har Sør visa kredittkort koblet til Eurobonus (kr 49 i mnd). 40% bonuspoeng for kjøp i utlandet 22 til 26 feb. Regner med at tilbudet går greit å bruke ved kjøp fra utenlands nettbutikk så lenge en betaler i utenlandsk valuta.
     

Del denne siden