Spennende onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flymunda, 05. april 2023.

1. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra DC hvor det akkurat tikket inn beskjed om at den første av fire legg hjem i morgen er kansellert. IAD-YUL-FRA-LHR-OSL utgår, og dermed å oppleve Air Canada for første gang. Traff på engelsktalende (australsk dialekt?) som akkurat skulle gå hjem. De lovet at jeg kommer hjem i morgen og nevnte noen muligheter, men sa at de ikke hadde fullmakt til å ordne det nå. De sa også at hvis jeg ikke var fornøyd med løsningen, som trolig lå i appen når jeg våkner i morgen tidlig, så var det bare å ringe. Så spenningen er åpen for hvordan hjemreisen vil arte seg. Forsåvidt klar for å slippe 7t timer på FRA før tur via London hjem, så får vi se hva natten bringer av løsninger.

2. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Må nesten si god natt. Endelig ferdig med hjemme kontoret klar for noen timer på øyet, så på kontoret 0900.

Har et øye for litt C med hu Eva , ær så fin å god, med kanskje litt ANA F :cool:

Ha en flott onsdag og super påske folkens! Husk ikke spis dere ihjel på påske godisen… De kiloene der blir nok værende :p

3. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Porsgrunn.

"Fant" en kollega med 1500 trumf på konto. Vippsa 1500 og vipps-15000 Sas poeng inn på en passe slunken konto.

Da har jeg nok poeng til en t/r til f.eks Roma- gjelder bare å finne fri da

Ellers ser jeg at jeg er oppgradert til suite på Comfort Porsgrunn om 11 dager. Brukte 7500 choice poeng for et standard rom.

Får besøk fra Oslo som skal innlosjeres.

Ha en poengrik dag

4. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,667
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Gullstua!

Egentlig litt umenneskelig å stå opp 0400 for å komme seg til OSL bare for å få en ekstra leg på OSL-GDN. Er det slik opptreden som kjennetegner bonusnisser?:p

Nydelig vær ser på OSL, det blir kjekt å se landskapet bade seg i morgensolen!

Ha en fortsatt nydelig påske!

5. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,063
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Tromsø.

Her var det vinter, ja. Jeg ble satt til å måke verandaen. Der var det snø nesten opp til taket.
    IMG_3274.jpeg

6. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag!

Fjell & ski forrige helg, 2 kontordager og nå er en godt plassert ute ved havgapet. Båten er på vannet og helt vindstille ute - blir nok å prøve seg ut på havet etterpå.

Ha en god en - til lands, sjø og luft :)

16806744197205755123204488628877.jpg

7. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,563
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL loungen:)
    Perfekt flyvær og vi drar mot Praha for påskeferie om knappe to timer.
    Ha en strålende påske alle IF-ere :)
    20230405_082624.jpg

8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Håper du får en bra reise hjem @Flymunda , det pleier å bli bra. Kanskje du får poenggivende flygninger.

Her på solkysten er solen på vei opp, livet er lett på strilelandet!
    32ACA11D-5732-484D-9265-DFA01AC67EA8.jpeg

9. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,526
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret.
    En halv arbeidsdag før det blir flere dager med fri.
    Monterte en ny gassgrill i går, en slik som har rotisseri. I dag blir det en tur til Kiwi for å finne noe kjøtt som får ta seg maaaaaaaange runde på et spyd. Tenker det får bli en kylling, selv om det er plass til et helt lammelår også.
    Skal til Oslo om noen uker og tenkte å bestille hotell. Jobbreisebyrået gir "dette er utenfor policy og må begrunnes" på absolutt alle valg, inkludert det rimeligste alternativet som ligger på 1200kr natta. Hotellet heter K7 og virker ikke helt som en plass jeg har lyst å bo på. Må da i det minste ha sanitærfasiliteter som ikke deles med andre. Siden det ikke er oppgitt "eget bad" på bestillingssiden, blir det altså ikke denne plassen. Hadde ønsket at NCC kom litt bedre ut prismessig, for avstand i Oslo sentrum er litt vanskelig å bruke som begrunnelse siden alle alternativer er nær der jeg skal være. Havner nok på et Thonhotell dessverre...
    Poengnissens "gleder" ved bestilling, når et rom ikke lenger er bare et rom.

Ha en flott halv arbeidsdag til de som har det, og god tur eller generelt god dag til alle som ikke sorterer under arbeidsbiten :D

10. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Bangkok:) Her er det varmt som rakker’n, og dagen hittil tilbrakt i kåken. Nå blir det først en tur ned på 7/11 for å handle noe mat, så tenkte jeg en tur innom treningssenteret. Ellers fikk en i går booket en mini ferie ut til Samui nå for de røde påskedagene, er alltid godt med sjøluft.
    Med referanse til pris og flytider, så burde dette vert booket for leeenge siden :eek:
    Ha en fin fin onsdag folkens :)

11. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,491
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra hjemmekontor, for påskeanledningen flyttet nordover til Lillehammer. Her blir det snart rundet av for langhelg med forhåpentligvis strålende vær, ski og moro.

Ha en knall påske!

12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,155
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra påskesola.

T-4 til AI F turen begynner.

13. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,088
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Taipei. I dag er det «Tomb Sweeping day» og helligdag på Taiwan. Alle får fri idag så de kan besøke sine forfedres grav. Så det ble en halvtimes kjøretur på meg før jeg var framme ved graven til besteforeldrene mine.

IMG_1475.jpeg

14. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! Har fri denne uken og nyter stillheten. Fikk hyggelig mail i dag om at jeg var oppgradert til EGB. Ikke vært før. Jeg er ikke den med flest reiser, men har tydeligvis fått nok statuspoeng til å kvalifisere. Det er jo en morsom (men liten) milepæl. Kontoen er også godt gjennomtrukket av poeng slik at det kan bli noen morsomme påfunn snart.

Ha en skinnende onsdag!

15. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Hva blir det?

OyvindN and travelislife like this.
  16. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    Våknet ikke til automatisk ombooking, men en rask telefon ordnet hjemreise med en LH 747-8. Som god en bonusnisse har jeg "bare" fløyet F med den, så en liten C tur blir bra. Det er igjen et par seter i 2. etasje, riktignok med seatblock, så jeg får se om jeg kan få skuffet en senator, som ikke får dobbeltsengen sin alene i natt.

Earl, EndreD, Sunnfjordingen and 6 others like this.
  17. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag fra Senator lounge B på FRA. Meg og muttern er på vei til BKK og er på dagens tredje frokost. Den skylles ned med en GT, som seg hør og bør :)

18. Kvalvaag

Kvalvaag Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,018
    Bonuspoeng:
    163
    God ettermiddag

Kan melde om at det foreløpig flyter fint på Lavik - Oppedal

IMG_1673.jpeg

Erfaringsmessig derimot antar eg det tetter seg til etterhvert :rolleyes:

19. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    Rask oppdatering fra FRA, der ble TG921 kansellert og vi var blant de 11 heldige som ble ombooket til TG923 senere i kveld. Da får vi god tid til å sjekke loungene :)

20. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag, har byttet fra hjemmekontor til bilkontor. Sjefen kjører mot Beitostølen, hjertet i halsen hele veien.

Har jobbepåske ut uke, men håper å få lurt til noen meter i langrennssporet selv om.

Ikke noe flytur planlagt før tirsdag

God Påske folkens

21. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra IKEA. :confused:
    Overraskende lite folk her, så jeg gjorde et lurt valg å dra i dag. Litt manglende hyller og annet dill, så det kan ryddes litt i heimen. Har vært på dynga, og byttet to tomme gasstanker. Så nå er det bare å sette i gang grillen. :cool:

Ha en deilig siste arbeidsdag før påske (for de som jobber). God reise til alle som reiser.

Del denne siden