Det ser ut som jeg skal miste enda en utgått CT. Vet ikke hvorfor man gidder å bestille CT turer når man har flere småbarn.. Vi skulle til CUN i biz neste uke og eldste barn (og oss) hadde gledet seg til bading stand og god mat +sove på fly. Så jeg prøver å gjøre opp for det med å finne noe lignende som ihf kan gi bading stand og god mat +(sove på fly). Å bestille på nytt til samme sted er uaktuelt siden 1 av 2 CT er utgitt. Da ser jeg at SAS har en del biz muligheter til ORD sånn i siste liten. Har FP4. Poengmessig er det ganske bra ift å bestille SA reise uten CT. Har noen tips for hvordan jeg kan berge dette?
Kjedelig når sånt skjer, men CTen er jo borte uansett. SAS metall i business til USA koster 60k poeng pr pers t/r med FP4. Ofte god tilgjengelighet til ORD, og det går jo fint an å legge til en billig innenriks flight hvis man feks ønsker å kombinere med varmere Florida eller andre stater i sør. Mexico også, for den del?
Du sier lite om hva som har skjedd, hva er problemet? Jeg ville i alle fall ringt SAS … ser jo ut til å være innen 14 dager.
Sykdom. Jeg har for en måned siden hadde samme problematikken og SAS gjør ingen ting mtp utgått CT uansett innen 14 dager eller 24t..
Om jeg forstår rett; du vil ha tips ut fra ORD? i såfall vært litt i samme søkefelt. Rimelige flights til Florida. Jeg ville gått for tampa, og kjørt til treasure Island. Helt nydelig område
hadde OSL-CPH-ORD-CPH-OSL i Februar 2020. kombinerte dette med 4 stk billetter med Spirit til og fra Florida for ~6 000 for 4 stk. Var på 8 dagers cruise + ett par dager i Orlando
Skal selv til Chicago i påsken, nettopp av business-tilgjengelighet og jeg har vært mye i området ifm med jobb. ORD har jo en del ruter videre, så det er jo en mulighet ved å kjøpe billetter utenom. Enten til vestkysten eller Florida. Ellers er ikke Chicago stedet for bading før sommeren, men ofte fint vær om sommeren og utover høsten.