Har kjøpt en Jaguar XJR sportsbil i meget potent stand som må fraktes fra Haugesund til Oslo snarest etter avtale. Om noen er interessert i en gratis tur bort og kan ta med tilbake, evt noen fra HAU omrpdet som kan kjøre over bilen og få fly hjem så siifra. 363 HK= fartsbøter på egen regning. God plass i bil, og automat.
Hadde det bare vert til KRS.. EDIT: Om bilen på mirakuløst vis kan leveres i Beregn på fredag og jeg får fly hjem til KRS Fredag kveld eller lørdag morgen så stiller jeg opp Kan en så lenge fly ungdom
Deal! Viss du fikser fly fra Stavanger-Haugesund og retur fra Oslo-Stavanger + en pose MM, 2 Monster uten sukker, og 1000 kr i lommepenger, så kan du ta kontakt på 934 98 443
Går det fly Stavanger-Haugesund? Uansett tenkte mest på å dekke en flybillett og ikke 2, so la meg se an respons. Ikke noe superhast. Kan tilby overnatting i Oslo sentrum privat om det hjelper.
Når må dette skje? Er lokalisert på Karmøy (samme øy som flyplassen) utenfor Haugesund, og er ganske bilinteressert.
Hei Jeg ønsker å kjøre fra Haugesund til Oslo i helgen, og skal ikke tilbake til Haugesund, så dette hadde passet perfekt for meg. Mvh Arvid Wam Solvang
PS: Jeg er på en øvelse hele dagen, så det enkleste er sms [@milehigh, sender deg tlf på PM. Mod.], så ringer jeg deg tilbake i en pause
Om ikkje anna bør @milehigh hoste opp ei god historie om fyrste køyreturen i ny karjol. Med bilder av meny frå fyrste drivstoffylling og slikt? Burger eller wiener?