Kom over denne på FT i dag. Littegrann bedre enn sist. Fra ARN til MEL er det 18,9knok omregnet fra sek til nok. (OSL-MEL er 19,8 Knok) Ser ikke ut som den går bort med det første. Kuleste er vel unlimited stopovers I Singapores sone 3. Må bestilles på nettsidene til SQ afaik. Bra deal Edit: finner CHC (Christchurch) også til 20,1 Knok fra OSL så da er sikkert både AKL, PER of andre Oceania-mål rimelig også. Bali og Lombok til 17,7 knok http://www.flyertalk.com/forum/prem...l-etc-business-d-rt-1-748-a.html#post28361342
Oj - dette var veldig fristende. Kikket på Oslo - Sydney på Momondo, og finner en tur til 20 273,- med reiseperiode 8. - 14. januar neste år (dessverre har jeg ikke så stor datofleksibilitet, kanskje +/- 2 dager). Er det noen som kan sjekke hvor mange eurobonuspoeng det vil gi? Jeg er dessverre en kløne når det gjelder å finne ut av slikt. Reiseruta ser ut til å bli: Oslo - Frankfurt - Singapore - Sydney, og Sydney - Singapore - Amsterdam - Oslo. Sjekket denne turen for en uke siden, og det var på nære nippet at jeg booket den da til ca. 5000 mer - som jeg også mener er en god pris.
Fra-sin rundes opp til 6300 miles = 12600 poeng pr leg Sin-syd rundes opp til 4000 miles = 8000 poeng per leg. Osl-fra gir fast 750 poeng med Lufthansa intra-europa biz per leg. 12600+12600+8000+8000+750+750 =42700 basispoeng mener jeg det skal bli ☺️
Finner ok pris TRD-AKL også......i januar 2018 ligger på knappe 20K. Dette er via DME på utreise og CPH på hjemreise( dvs. TRD-ARN-DME-SIN-AKL-SIN-CPH-TRD ) Grei pris det...
Med sone 3 mener du thailand/Philinpinene osv ikke sant? som i SQ sin sone3? Har du funnet noen Oceania mål utenfor NZ til omtrent samme pris?
Wow - nesten gullkort på en tur Noen som vet om det mulig å legge inn en omvei for å få flere poeng? Eventuelt hvordan man rent praktisk går fram for å få det til - finnes det noen bestillingssider der det nokså enkelt lar seg gjøre selv for en med pølsefingre?
Så den var omtalt som et salg på finalcall.travel også, men finner ikke noe informasjon om tilbudet fra offisielt hold.
Det smerter meg å skrive det, men jeg synes nesten SQ kunne holde seg for gode til å komme med enda ett salg nå... Fristelser, fristelser, FRISTELSER!
Du får trøste deg med at det ser ut til å være lenger mellom de aller billigste billettene til AKL denne gangen
SQ (og Cathay) sliter med å fylle business cabin pga stor press fra low-cost/mainland china flyselskaper (med greie premium eco produkter), høye (personal)kostnader, mange nonstop-ruter fra midtøsten/kina som ikke krever mellomlanding, null domestic flights etc. Så tilbudene i rekke og rad er et symptom av et mer eller mindre alvorlig strukturell problem. Men herregud, det frister...heldigvis gikk jeg tom for helger for lenge siden https://www.bloomberg.com/news/arti...s-reports-surprise-loss-on-cargo-provisioning http://www.faz.net/aktuell/wirtscha...-pacific-und-singapore-airlines-15032644.html (på tysk)
Takk for bra tips. Jeg tror nesten det må bli en tur til Oceania etter hvert. Beklager min uvitenhet, men hva betyr dette? Er det ikke i Singapore man mellomlander, uansett hvor man skal? Eller er det mulig å flette inn flere destinasjoner?
Er det noen som har noen tips i forhold til hvordan å søke opp de beste tilbudene? Jeg får ikke opp de samme prisene på Google Flights som jeg gjør på f.eks. Expedia og det tar himla lang tid å trykke seg gjennom dag for dag.
Søker du direkte på Singapores side kan du få opp en matrise med priser +/-3 dager. (Velger vel "flexible days" under ut/innreisedatoene eller noe lignende) Hjelper litt, i alle fall.
Jepp, det fungerer nok bra for folk flest, men for meg som gjerne vil ha en litt eksotisk routing, flest mulig forskjellige fly og multi-city booking kommer den litt til kort
Så røk man på smell, igjen, denne gangen som utsatt sommerferie til desember! Betalte vel 42.000,- for 2 pax: BGO-CPH-SIN 3 dager i Singapore og så videre: SIN-BNE Retur: MEL-SIN-CPH-BGO Alt foregår i 777-300ER utenom turen ned til BNE som er en 777-200 med ny kabin. Det fine med 300-maskinen er at den har en minikabin med 3 rader som føles veldig eksklusiv ut. Selvom det blir mye 777 og jeg hadde lyst å prøve både A380 og A350 var routingen fin med unntak av at man må opp i grytta for å ta fly fra BGO kl. 0600, men det lever jeg godt med Aussie here we come!!
Er det noen som har erfaring med ruten via ARN og DME? Må man ut av flyet på DME? Er det bare mas, eller går det greit med den rutingen?
Ruta åpnet i går. Ut av flyet, sikkerhetskontroll, passkontroll, lounge og deretter boarding rapporteres det om.