...og så kan vi begynne med stjerna; *Or alternative/comparable prize, see T&Cs Hos SAS innebærer det "4 SAS Round The World Business Class Tickets", hva enn det måtte bety... Uansett - her er linken http://www.staralliance.com/en/mileagemillionaire
Det betyr vel at du kan reise fire ganger verden rundt selv (maks seks stopp - maks ti segments), eller at du f.eks kan ta med deg tre companions på én verden-rundt-tur?
Hvordan greier en å få tre Companions? Hadde meg og dama mi vært rike ok, så hadde vi greid to Companions. En Companion på mitt kort og en på dama sitt kort
Jeg er jo ny her, så ikke alt med innstillinger/begreper og særlig forkortelser jeg får til eller forstår enda. Enkelte av de tingene dere gjør er jo IT ekspert nivå, og der ikke jeg desverre, men gøy å lære
Minner om denne, enkel snøring: Last opp et bilde av din "favourite cultural experience" og fortell historien. staralliance.com/en/mileagemillionaire Competition closing date is July 31. Winners announced on September 28, 2017. One winner will be declared from each FFP, so a total of 21 winners. Du kan delta på det bonusprogrammet du vil. Frequently Asked Questions Terms & Conditions
Jeg tolker premien til SAS som fire langdistanseturer med SAS i business. Hvis dette i tillegg må være bonusbilletter er det ganske trist. Aegean har vel relativt like uttakspriser som SAS, dog litt lavere hos Star Alliance. Hvorfor kan ikke SAS tilby en million poeng? Jeg vurderer å delta med et annet FF program.
Her er vilkåra, sovidt eg forstår kan det ikkje vere begrensa til SAS: In relation to the Prize (four SAS Round The World Business Class Tickets) to be credited by the EuroBonus Eligible FFP, redemption is also subject to the following conditions: (a) the SAS Round The World Business Class Tickets can be used on Star Alliance carriers (including SAS Scandinavian Airlines); (b) no more than six stopovers are allowed in an itinerary booked using an SAS Round The World Business Class Ticket, and no more than ten segments per ticket; (c) the date of the last flight booked using an SAS Round The World Business Class Ticket must be no later than 36 months after the four SAS Round The World Business Class Tickets have been made available to the Winner, and travel is subject to availability on any dates requested; (d) the SAS Round The World Business Class Tickets are not transferrable to third parties, but travel by up to three Winner’s companion(s) on such tickets is allowed, each such companion using one SAS Round The World Business Class Ticket, on condition that such companion travel is from and to the same cities, and on the same dates, as in the Winner’s itinerary – companion travel on the same flights as the Winner is not guaranteed, is dependent on availability and may not be possible; (e) no SAS Round The World Business Class Ticket reissuances or changes of routing or carriers are permitted after the start of a journey, and; (f) no EuroBonus points will be earned on flights booked with SAS Round The World Business Class Tickets.
Jeg skal nok klare å fly disse flygningene når jeg vinner ...kanskje fruen er blitt bitt av BIZ basillen etter sommerens reise og blir med ...
Det må planlegging til for å få brukt poengene, jeg har tenkt å bruke de 90 dagene med KLM/Air France til å planlegge bruk av en million *A poeng .... Min tittel vil da endre seg fra "reisende" til "flygende" ...