Star Alliance - 3 Pax T/R i Biz fra OSL til MCO i november?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Rudolf, 04. aug 2022.

1. Rudolf

Rudolf Nytt Medlem

Likes mottatt:
    50
    Bonuspoeng:
    13
    Hei.

Jeg forsøker å booke en tur-retur reise i november fra Oslo (OSL) til Orlando (MCO) i Biz for 3 pax, men sliter veldig med å finne ledige billetter...

Så langt har jeg klart å finne T/R fra Oslo til Chicago i Biz med SK, men da må jeg ut med over 20000,- NOK for T/R mellom Chicago og Orlando.

Når jeg forsøker å søke OSL-MCO med Awardhacks, så kommer det opp massevis av reiser med UA og LH, men så vidt jeg kan se kun i Eco, uansett hvor mange måneder frem i tid man søker?

Så er det noe jeg ikke har fått med meg her, eller finnes det ikke bonusbilletter for hele strekningen fra OSL til MCO i Biz med Star Alliance?

P.S. Har 400k EBP + 2x CT. :)

Last edited: 04. aug 2022
  2. Molde

Molde Medlem

Likes mottatt:
    206
    Bonuspoeng:
    43
    Det finnes ikke bonusbilletter i business med star alliance hele veien, korrekt. Men du kan kombinere business OSL-IAD med eco IAD-MCO om du ringer inn.

Det er et greit utgangspunkt å søke hele strekningen i ett til å begynne med, men siden star alliance søket ikke viser mixed classes, lønner det seg alltid å søke leg for leg etterpå.

Last edited: 04. aug 2022
  3. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,723
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ville prøvd å finne bonusbilletter til en av hubene til United. IAH og IAD er nærmest, EWR, Ord og DEN lenger unna. Du kan så enten ringe inn og bestille på telefon, eller hvis du er villig til å betale 150 kroner per person i endringsgebyr kan du bestille på https://www.sas.no/eurobonus/star-alliance-award-trips/ for så å ringe inn og legge til flights til MCO. Da sikrer du isåfall de billettene det er høyest sannsynlighet for at blir borte før du setter deg i telfonkø og i tillegg slipper du å stave navnet på tre personer til agenten på andre siden av røret.

Du må såklart på forhånd sjekke at det finnes økonomibilletter fra huben til MCO ellers kommer du deg ikke helt fram. Det er forresten også mulig at du kan fly videre hvis du finner seter til en flyplass i Canada, men sannsynligheten for at det da blir en ekstra mellomlanding i USA er stor. Dessuten blir det jo mye kortere flytid i interkontinental business :(

4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Søk etter billetter til MIA og lei bil derfra, du må ha leiebil i Orlando uansett.

tstone and Maggie like this.

Del denne siden