Star alliance fra OSL til EIS rundt nyttår

Tråd i 'Bonushjelp' startet av chiller, 23. mars 2017.

1. chiller

chiller EBD Hangaround

Likes mottatt:
    431
    Bonuspoeng:
    53
    Skal seile litt i Karibien til nyttår, og båten jeg har leid ligger i de britiske jomfruøyene, nærmere bestemt på Tortola. De har en liten flyplass (EIS) som det bare er småfly som lander på.

Liat (Lite karibisk flyselskap) flyr ihvertfall til EIS fra SXM, ANU, BGI, DOM, GND, PTP, OGL, FDF, SJU, STX, SKB, SLU, SVD, og POS.
    Det går ferge til tortola fra St. Thomas (STT), så det er helt kurrant å lande der også.

Jeg vurderer å ta noen dager på St. Martin (SXM) før eller etter turen, siden de har tidenes feteste flyplass og dama har enda ikke vært der, så routing via det er også helt greit.

Er det noen som har noen kreative ruteforslag som ikke koster skjorta og gir poeng til star alliance?

fun-fact: Sist jeg fløy Liat (GND-POS) hadde de i in-flight magasinet skrevet at de vet at de suger, men at de i det minste prøver.

Stuttfeiten, Travellingalf and Sindre like this.
  2. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Skal du ha Star-pong, er det nok United til SXM som gjelder. Alle fly til SXM går på formiddagen, så da må du overnatte i NYC. Tilbake kommer du inn for sent til å rekke SAS, men det finnes noen alternativer via f.eks. Londoneller Frankfurt.

chiller liker dette

Del denne siden