Star Alliance Gold status gis bort den 25. oktober – bli med på trekningen.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Edvard, 16. okt 2019.

  1. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Aloha!

    Hørte det var høstvær og regn i Oslo, så tenkte lysne opp med litt moro.

    Har en del statusfordeler hos ulike selskap og drar i gang en liten avstemning.

    Premien er et Turkish Airlines Miles&Smiles Elite medlemskap.
    Dette gir Star Alliance Gold status i 24 måneder.

    Enkelt opplegg: Én post per kandidat. Det kan være én du nominerer eller deg selv. Skriv kort begrunnelse for hvorfor eller del et kreativt innspill.

    Den posten med flest likes ved overgangen til 25. oktober 2019 vinner. Mottager må ha en aktiv profil hos TK og status overføres samme dag.

    Du bør ha profilbilde og være en bidragsyter på forumet for å delta i trekningen.

    Snurr film

    [​IMG]
     
    Kristian, Are, cuivien and 41 others like this.
  2. Bonusolsen

    Bonusolsen Medlem

    Innlegg:
    170
    Likes mottatt:
    614
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg trenger nødvendigvis ikke gullkortet, men blir med i konkurransen for å se om jeg får flest klikk.

    Siden vi er i rosa sløyfe-måneden med påfølgende Movember og at jeg selv er kreftpasient donerer jeg kr 10 til kreftforeningen pr like.

    Edit: jeg får nytt gullkort neste uke med varighet ut februar 2021. Jeg betaler 10 NOK pr like frem til konkurransen er avsluttet, men det finnes folk på forumet som har mer behov for dette kortet enn meg. Jeg håper formuer stemmer frem en annen bruker som kan få denne premien!

    I tilfellet noen vil trekke sin like, så merker jeg meg at det per i dag var 56 likes, og vil uansett betale dette som et minimumsbeløp
     
    Last edited: 17. okt 2019
    Gabface, Nofish, dahlmath and 81 others like this.
  3. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har ingen bedre argumenter enn deg. Jeg gir deg min 'like'.
     
    Trollemoringer and sam11net like this.
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Det hadde stått mellom deg og @Laffen :rolleyes:, men helt klart både en stor porsjon empati og min stemme går til deg @Bonusolsen :)
     
    sam11net liker dette
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,594
    Likes mottatt:
    32,412
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg registrerer Fru Roadking som sender kofferten med tog når hun skal ut å fly. :)
     
    Kaffen, grisefod, McBuljo and 13 others like this.
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,365
    Likes mottatt:
    28,896
    Bonuspoeng:
    183
    Nominerer søster, henne «pendler» ut fra BGO til CPH og SVG men kommer aldri i nærheten av *G lengre.
     
    Kaffen, NoLimit, Darkcho and 5 others like this.
  7. Techsalsa

    Techsalsa Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    41
    Bonuspoeng:
    28
    Hei @Edvard
    Så utrolig kult av deg å lysne opp høstværet som er i Oslo nå med noe så generøst som dette!!!

    Jeg har lyst å nominere meg selv, da jeg har lengtet etter å oppleve "luksus" i hverdagen:oops:. Jeg har ikke alltid flaks med saker og ting i mitt livet, min lykke er mine flotte mennesker rundt omkring meg. Hvergang jeg er ute å reiser så er jeg alltid nysjerrig på hvordan det er å være inne i loungen for å nyte/slappe av, samt alle andre fordeler :$. Har aldri vært inni lounge før. Jeg vet at mange av dere her inne er flinke på samling av poeng, bruk av kort/medlemskap etc, og jeg prøver å lære av dere! Takk for at dere gir tips/innspill. Jeg ønsker også å få vært en inspirasjon en dag, hadde vært så flott å få oppleve noe så kult og luksuriøst som gullkort.
    For meg så hadde det vært en drøm, å få oppleve gull en gang i livet.

    Hadde jeg vunnet dette så hadde jeg unnet meg hver sekund og også invitert mine fine venn på en reise og overasskelse med tilgang til lounge. Det kan hende at mange av oss tar dette for "gitt" men vi må nyte hver eneste sekund. :)
    Jeg hadde også hvergang oppdatert dere med en status på hvordan det var.

    Ønsker alle medlemmer lykke til og håper den som mottar dette virkelig nyter av gull. :)


    Ha en fin kveld videre!
     
    Last edited: 17. okt 2019
    Jhafeld, haifinn, CKe and 15 others like this.
  8. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Morsom tråd!

    Siden jeg aldri får reist noe sted og aldri besøkt noen lounger :cool::p:D nominerer jeg meg selv! Jeg har jo tydeligvis begynt å kjøre bil:confused:

    Gir dine 10 kr per like jeg får om jeg ikke vinner. Vinner jeg er det på sin plass å doble til 20 kr per klikk;)

    Pengene overføres trådstarter så han kan bekrefte donasjonen.
     
    Henning, drsyk, Eplemost and 32 others like this.
  9. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Flott ide med konkurranse i desse sal av gullkorttider.

    Eg treng ikkje gullkortet sjølv, sjølv om min dotter på 12 hadde vorte strålande nøgd for å få dette kortet(men er litt bortkasta) . Ho har gått i lære hos far sin, og er konstant redd for ein flytur som ikkje innehelg minst eit loungebesøk og moglegheit til å bestille snacks å drikke etter behov.
    Eg har også ein son, som trur at alle flyg sånne fly der ein kan gjera om setet sitt til ei seng, og synes det er litt rart at dei andre i 2.klasse ikkje forsår heilt kva han prater om når han nemner desse setene, eller prater om A380, jumbojet og solbrilleflyet!

    Eg trur ikkje eit gullkort kan redde nokre av desse, men eg må seie at Insideflyer er ikkje skadeleg berre for medlemmene, men det er litt collateral damage.
     
    Last edited: 17. okt 2019
  10. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    For et utrolig bra initiativ! :)

    Jeg ønsker å nominere meg selv. Etter egotrippen min til Miami som det er blitt for lenge siden, har jeg hatt lyst å ha flere egotripper, men økonomien har ikke vært helt til stede. Nå har jeg endelig fått meg jobb her for fire uker siden og har så lyst å ta en til egotrip og gi forumet et bra reisebrev, men det blir da økonomi klasse:)

    Gullkort har jeg lenge drømt om, og flere gsnger vurdert å kjøpe til flere tusen. Hver gang jeg leser reisebrev føler jeg alle er i lounger og jeg blir så misunnelig, for jeg har kun vært i lounge en gang og det var sas innenriks når medlemskap ga tilgang om sommeren. Med et slikt kort vil reiser bli så mye gøyere og jeg kan oppleve enda mer.

    Det skal nok mye til å få flest likes, men det er greit å vite at jeg har prøvd. Jeg kommer ikke til å gi bort penger til organisasjon mot likes og håper vi alle gir til organisasjoner vi føler for uansett <3

    Takk for sjansen og muligheten, setter pris på det. Med gullkort garanterer jeg ny egotrip-rapport iallfall:)
     
    Jhafeld, Kaffen, haifinn and 11 others like this.
  11. Pyro

    Pyro Aktivt Medlem

    Innlegg:
    279
    Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    Fantastisk konsept Edvard!! Slike stunt gjør at jeg aldri slutter å blir overrasket over hvor bra dette forumet er!!

    Jeg ønsker å nominere meg selv. Som familiens reiseleder så er det som regel ikke rom for at både mor, søster og hele hennes familie + meg og min kone kan fly business/pluss. Vi må dermed ta til takke med økonomi, ettersom jeg ikke har status blir det ikke lounge en gang... På andre reiser ville også følelsen av fast track og loung også vært rimelig digg!
    Hadde dermed satt veldig pris på et gullkort for å åpne disse dørene.

    Ble også såpass inspirert av @Bonusolsen med tanke på at jeg også har blitt rammet nært av kreft i familien. Hvis jeg vinner gir jeg 5000,- til kreftforeningen. (Bevis blir selvfølgelig postet her...)
     
    Jhafeld, holmen, Kaffen and 18 others like this.
  12. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Har gull-kort selv, så ser ingen behov for min egen del, ei heller øvrig familie / venner.

    Jeg nominerer en jeg ikke har snakket med eller kjenner, nemlig: @Bonusolsen

    Supert initiativ @Edvard :D
     
    holmen, cooolcatz, NoLimit and 3 others like this.
  13. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Kjempe bra ting dette. Har selv en far som er kreft pasient, så vet hva dette er og gjør.

    Jeg nominere meg selv.

    Og gir 30kr pr. like til kreftforeningen om jeg vinner.

    Kan vippse til TS om han ønsker det, for ryddig bekreftelse på donasjon.
     
    drsyk, Bonusduk, holmen and 20 others like this.
  14. TigerTravel

    TigerTravel Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
  15. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    262
    Likes mottatt:
    781
    Bonuspoeng:
    93
    Kunne godt tenke meg å nominere meg selv, da gull kort hadde vært knall. Har selv hatt tilfeller av kreft i nærmeste familie, med tragisk utgang dessverre. Men livet går videre og fokus nå er å skape glede for meg selv og andre.

    Gir også kr 10 pr klikk og støtter @Bonusolsen sin nominasjon
     
    holmen, Kaffen, Spurs and 3 others like this.
  16. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Kjempeflott initiativ av trådstarter! Jeg ønsker å nominere meg selv. Hovedgrunnen til det er at jeg i min nåværende situasjon er trygt plassert på sølv-nivå, hvilket betyr at jeg noen ganger i året får en smak av hvordan livet på den gyldne gren er. Men jeg flyr ikke nok til å klatre til topps på 10-meteren (lander på ca. 30 flights med bolaget og dette året).

    Jeg reiser en del hjem for å hjelpe mine foreldre pga langvarig kronisk sykdom og synes det er en utrolig forskjell når jeg flyr og sølvfordelene slår inn. Så en periode med gullstatus hadde bare vært helt konge! I tillegg hadde kona blitt glad (kanskje ikke det tyngste argumentet, men nå har jeg i hvert fall nevnt det:))
     
  17. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    642
    Likes mottatt:
    2,933
    Bonuspoeng:
    93
    Flott og krativt fra @Edvard
    Vil oppfordre ledelsen i insideflyer.no til å legge ut et eget insideflyer kontonummer som en kan overføre penger om en vil gi til Kreftforeningen. Syntes en får svært mange gode reisetips fra hele verden på dette forumet. Er innforstått med at det meste utøves på dugnad når det gjelder ledelsen av dette forumet. Litt inntekter må det jo komme fra våre sponsorer. Foreslår derfor at Insideflyer gir eks 10 prosent av sine sponsor inntekter for oktober og november mnd sammen med det enkelte på forumet ønsker å gi til en samlet overføring til kreftforeningen ved utgangen av november mnd. Dette vil garantert glede og hjelpe andre :)

    Ps håper virkelig @Bonusolsen får gullkortet
     
    Baldrick, Edvard, Henrik and 5 others like this.
  18. Maraug

    Maraug Bonusløvinne

    Innlegg:
    189
    Likes mottatt:
    186
    Bonuspoeng:
    43
    Nominerer meg selv jeg, siden jeg er kvinnelig Bonusjeger og at det hadde vært hyggelig med flere damer i Gull loungen de neste 24 månedene :)
     
    Baldrick, drsyk, Jhafeld and 15 others like this.
  19. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Madammen er EBS og ønsker seg gjerne Star Alliance Gold status, da hun skal besøke meg i Spania slutten av November. Lounge og god mat har hun drømt om lenge :). Hun har bestilt seg billett gjennom kampanjen SAS hadde i forrige uke for EBS medlemmer. Hun er Trønder, og sier at hun vil "råle" hvis hun vinner. Helt ukjent for en Nordlending hva det betyr ...
     
    Jhafeld and Edvard like this.
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,165
    Bonuspoeng:
    293
    Nydelig opplegg @Edvard !

    Trenger ikke gullkort selv, så jeg vil gjerne nominere en som vil bruke gullkortet masse, og skriver underholdende reisebrev fra reisene!

    (Det er en åpen nominasjon..)
     
    Kalsnes, cooolcatz, Henrik and 3 others like this.

Del denne siden