Star Alliance Platinum?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Misterix, 30. juni 2015.

  1. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
  2. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg tror det er vanskelig å få til, på den ene siden vil det være svært kostbart for mange av de mindre selskapene å kunne tilby ytterligere "perks", og på den andre siden kommer selskaper som f.eks. LH og SQ til å kreve at kravene for å nå nivået blir svært høyt og minst tilsvarende hva de vil gi egne (for LH så blir det vel enten et nytt nivå over Senator - eller kun HON Circle), eller så vil de brande f.eks. de aktuelle loungene som kunne blitt Star Alliance Platinum som egne, og utenfor Star Alliance-systemet.
     
    KristianSk liker dette
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg skulle gjerne ønsket meg et Platinum-nivå, men er enig med Superhai her.. Hva skulle tilbys og til hvem? Hvor skulle Platinum-nivået legges, til Diamond eller Pandion? Førstnevnte er jo helt uaktuelt om man skulle få tilgang til en del First-fasiliteter. Da måtte det i tilfelle bli til kun top-tier ala Pandion/HON osv. Spørsmålet er hva de "relativt" få selskapene som tilbyr First-fasiliteter har å tjene på at andre skal få benytte det..
     
    KristianSk liker dette
  4. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,233
    Bonuspoeng:
    113
    Typisk inflasjonstiltak. Når det blir for mange gull så introduserer man nytt toppnivå (Plat/Diamond) og devaluerer gull.
    Altså: regn med at gull får færre goder; ikke at platinum/diamond får flere...
     
    Scandi and TommyL like this.

Del denne siden