Status Match Club Carlson Gold

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av TJT, 16. nov 2017.

  1. TJT

    TJT Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    313
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,

    Er veldig noob på status matching, men har Club Carlson Gold i Rezidor. Hva kan jeg matche det med? Og vil jeg da miste statusen min hos Rezidor, eller bare få det samme nivået hos andre kjeder?

    Mvh,
    TJT
     
  2. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    http://statusmatcher.com/

    Nei, du mister ikke status ved en eventuell statusmatch.
     
    TJT liker dette
  3. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    618
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk matchet min til Nordic Choice Gold, som jeg også har klart å opprettholde nivet på. Det var via den finske NC-siden, i en tidsbegrenset kampanje. De dukker opp innimellom, men IKKE ofte.
    Mister dessverre CC Gold i februar. Når jeg sier dessverre, er det fordi de er den eneste kjeden i Norge som nogenlunde konsekvent leverer fordeler til statusmedlemmer.
    Jeg har Nordic Choice Gold og Scandic 4th Floor, og begge (unnskyld uttrykket) SUGER. De evner svært sjelden å gjøre noen som helst forskjell, selv for de som bor mer på hotellene deres enn hjemme. Det er ganske skammelig egentlig.
     
    TJT and melind like this.
  4. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Du får 150 spenn i voucher fra Scandic da :p Den er konsekvent. Jeg kjøper kveldsmat for den som regel. Ellers er det skralt, får en sjokolade på rommet innimellom.
    Hos choice (gold) får jeg lite eller ingenting. Men det kan ha sammenheng med at jeg bor på typiske "business" hotell der samtlige gjester har Gold eller bedre...
     
  5. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    618
    Bonuspoeng:
    93
    Joda! Det er sant, og det er en stor fordel som jeg ikke tenkte på. Forrige kommentar ble skrevet i affekt, etter stor irritasjon over hvor lite status betyr her på Clarion Hotel & Congress i Trondheim.

    Choice er LANGT flinkere enn Scandic på personlige småting, som sjokolade på rommet, hilsen, frukt osv. I tillegg er det mye større sjanse på romoppgraderinger her enn på Scandic, det skal de ha.
     
    Sjefen1234 and Markal like this.

Del denne siden