Statusmatch Avis/Hertz

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Satyv, 10. mai 2015.

  1. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Hei,

    Noen som vet om det er noen mulighet for at Avis matcher mitt Hertz President circle kort?
     
  2. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Hei, jeg fikk matchet 5 star mot Sølvnivå hos Europcar i hvertfall.
     
    Satyv liker dette
  3. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93

    Avis har tidligere ikke matchet, men det er jo lov til å prøve å sende en mail til [email protected] eller [email protected]
     
    Satyv liker dette
  4. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Takk, jeg sender en mail til de å poster resultatet her. Jeg tenkte bare at det var noen som kanskje visste om det gikk fra tidligere erfaringer. :)

    De har en match i USA og Canada i hvert fall. (men siden jeg ikke har 10 poster enda så fikk jeg ikke linket til den siden her) :D
     
  5. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Gode nyheter! Sendte en høflig forespørsel til [email protected] om statusmatch, med vedlagt bilde av EBG og Hertz President Circle kortene mine. Fikk dette til svar i dag:

    "Hei Tom,

    Vi matcher din Status og har oppgradert deg til Avis President's Club. Vedlagt følger fordelene ved programmet.

    Rabatt får du igjennom Eurobonus Gull AWD, E114500, som ligger på din profil. Ditt kundenummer er stadig vekk det samme.

    Du vil få medlemskortet tilsendt per post i løpet av Mai Måned men kan uten problemer allerede nå booket bil fordeler og rabatter på www.avis.no eller over tlf: 815 330 44"
     
    chrisbu liker dette

Del denne siden