Nå har jeg kjørt statusmatch hos Accor, Hyatt, Jury's Inn og Mariott. Alle svarte nei, og at de fremover kjører targeted Campaign, unntatt Jury's Inn som svarte "Hæ?" brukte ccc denne gangen, men prøver på nytt med HH etter ferien. Ser ut som det blir "the hard way"...
HH Gold kan du jo ta MVP veien. Fungerte fint for meg. Fikke nei fra CC til å statusmatche HH Gold for 2nd gang.
hvis jeg nå har statusmatch igjennom EBG, vil de nekte statusmatch mot HH-Gold neste gang? Er det bare en match pr medlem uansett?
Før i tiden fikk du jo HH gull som pandion, har sas fjernet dette? Fikset dette til meg selv og mange av vennene mine da it sikkerheten til SAS var på bunn, og man kunne logge seg inn på pandion sidene med alle EB nr, det eneste man trengte å endre på var EBB/EBS/EBG til EBP og vips så var man inne ;-)
Btw hvis du ikke får matchet direkte mot GHA kan du f. eks matche mot Thon for via Thon får man automatisk samme status hos GHA. Mulig dette faktisk også funker via First Hotel (det gjorde hvert fall det for meg). Setter også pris på oppdateringer om hvordan det går!
Er det begrenset over hvor mange ganger du kan statusmatche? F.eks. hvis du har statusmatchet sølv, men har fått gull og vil matche dette?
Matchet EBS mot Air Berlin sølv for 2 mnd siden. Men etter at jeg har fått EBG så prøvde jeg å matche EBG mot Air berlin gull, så ble jeg fortalt at det var kun mulig med en statusmatch? Noen som vet noe om dette? Takk Fungerte derimot med Club Calrson
Da har de tydeligvis skjerpet inn reglene. Jeg fikk matchet direkte til AB Gold med EBG i fjor høst. Fikk også matchet til Etihad Gold, men hadde da allerede booket noen flyvninger i Biz med de.