Stempel på side 32 (siste side) i passet ...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Snacky, 24. april 2019.

  1. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Har noen opplevd å få stemplet side 32 (siste side) i passet, eller evt. blitt nektet å få stemplet samme side, da den er ikke markert som plass for «viseringer» (stempel)?


    Snacky
     
  2. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Ja. For noen år siden stemplet de i Estland alltid de bakerste ledige sidene, inkludert side 32.
     
  3. melind

    melind Medlem

    Innlegg:
    133
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Ukraina har alltid stemplet siste side til meg Iallefall ved ankomst KBP.
     
  4. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    Siste side som i siste side med nummer (31) eller siden etter? Fikk stempel på side 31 når jeg var der i Februar. Både på innreise til KBP og utreise fra IEV.
     
  5. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har merknad viseringer på side 32. i tillegg til informasjon at passet har 32 sider på ca. 20 ulike språk. :)

    Ukraine brukte side 31 :)
     
  6. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Takker for denne, og alle andre kommentarer. Mitt pass (fra 2011) er derimot ikke eksplisitt markert for "viseringer" på side 32. Burde vel gå bra uansett da, selv med tur til flisespikkende USA?! Noen som har ferske eksempler derfra? Jeg har evt. til nød et lite hjørne igjen på side 31, så jeg satser evt. på det som backup. :)

    Har ventet leeeeeenge på de nye passene (som dessverre aldri ser ut til å komme) ...


    Snacky
     
    Last edited: 24. april 2019
  7. Alekseolsen

    Alekseolsen Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    Flisespikkerne i USA stemplet ikke mitt pass sist jeg var der, i Mars.

    Jeg har forøvrig ett "fullt", dvs jeg ikke har noen dobbeltsider igjen, kan det gi problemer for land som ikke krever Visum? (Herunder også sånne tullevisum man betaler for ved ankomst).
    Da jeg har igjen en entry til Kina, (kombinerte med usaklige ventetiden for nytt pass) vil jeg gjerne beholde det jeg har litt til..
     
  8. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Merkelig?!?!? Var det noen som sjekket sidene i passet ditt på veien dit (ved siste mellomlanding før USA, evt. ved avreise hvis du fløy direkte fra Norge)? Jeg har forresten også noe visumetiketter som holder på å falle ut (dårlig lim). Antar jeg bør ta vare på dem og ta dem med slik at evt. immigrasjons-"snushaner" ser at jeg ikke har fjernet noe jeg tror de ikke vil like ...


    Snacky
     
  9. Alekseolsen

    Alekseolsen Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    SAS sjekket passet da jeg har Visum til USA, så det ble gjennomgått.

    Har en hel del stempler fra Statene, og vet ikke helt hva som bestemmer hvorvidt de stempler eller ei.
    Dersom du har Visum som holder på å falle ut, ville jeg vurdert å anskaffet nytt pass, da ville blitt ufattelig forbannet om en eller annen ferie skulle gått vasken grunnet dårlig lim..
     

Del denne siden