Nå må jeg bare spørre ekspertene der ute. Det blir sannsynligvis en tur ned til Australia igjen i september. Jeg skal først ned til Adelaide og reise hjem igjen fra Sydney. Jeg tenkte en tur med Air India måtte bare prøves så kan jeg krysse det av min bucket list Mitt store spørsmål er... Jeg skal da fly med Air India fra CPH til DEL med connection videre til SIN med Air India. Fra en som har reist verden rundt så må jeg innrømme jeg er helt blåst når det kommer til India, men stemmer det at jeg ikke trenger noe transitt visum eller liknende? Skal jo bare vente noen få timer til neste fly.
Dehli har vanlig international transfer etter hva jeg har lest tidligere. Er vel i hovedsak USA som ikke har slikt..
Trenger ikke visum når det er under 24 timer. Vi fløy med Air India i biz på dreamlineren. Den så ut som om den var 20 år gammel. Delhi var er mareritt, vi ble forsinket og stuck på transit horellet der et døgn. Det var etter 8 timer med venting og krangling med Air India om å få oss videre dagen etterpå. Og vi var som sagt i biz class. Servicen var den verste jeg har opplevd i hele mitt liv på flyplassen - på flyet var det også veldig lunken service og mat fra et kantinebrett med folie. Jeg ønsker ikke Air India og Delhi på min verste fiende :] det er mine 2 cent iallefall.
Takk for visum svaret. ...men du verden så gale det gikk for deg. Vi får se hva jeg finner på. Skal bruke poeng med United kontoen min og flyr i biz. Hadde uansett blitt litt av et reisebrev enten det går godt eller dårlig, men takk for the heads up!
Hvis du vil prøvde Air India bare for bucket listen, så finnes det vel 5th freedom-ruter i Asia man kan prøve det på. F.eks HKG-ICN.