Stordalen dropper bacon ...

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av LN-MOW, 17. nov 2015.

  1. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    braathens safe liker dette
  2. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    ... jeg vil gjerne velge selv om jeg vil ha bacon til frokost.. noen ganger har jeg lyst på andre ganger ikke... irriterende når andre velger for deg.
     
  3. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    ser det I første omgang gjelder comfort hotellene.

    bode på comfort square I svg I sommer. ajajaj for en crap frokost.
     
  4. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Flere kjeder som har begynt med baconrasjonering, bl.a. Carlson i Norge. Egg med 1-2 pittesmå baconbiter på er på moten nå om dagen. Fører til stortstilt bacontyveri fra andre egg, slik at man kun får egg dersom man er litt sent ute til buffeten. Pølser er det imidlertid nok av.

    På Park/Radisson er det ikke bacon overhodet (kun pølser), men det står spesifkt på alle bord at man kan bestille det man måtte ønske av bacon, omelett etc., så det veier litt opp.

    Scandic Narvik byr på fiskekaker og MUK-kjøttboller. Nasty!

    Synes Stordalen kunne implementert endringen på The Thief først, hvis han mener det er så bra. For øvrig kan Gunhild endre navnet på organisasjonen hennes fra EAT til STARVE. Blomster og planter til frokost? Må jo spise kebab før lunsj da for å kompensere manglende fettinntak.
     
    yukho and bor_i_en_koffert like this.
  5. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    EAT->STARVE

    Det var dagens!
     
  6. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    W T F?????
     
    Shyneno liker dette
  8. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Merkelig valg. Tror heller Stordalen med sin "såkalte miljøprofil" er mere opptatt av å komme på forsiden av media, enn å bry seg om hva kundene ønsker. Heldigvis finnes det andre hotell kjeder og velge mellom.
     
  9. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, hvis Stordalen klarer å trylle fram en "plantebasert" frokostrett som smaker like digg som bacon, så vær så god. Men tviler.
     
  10. tmolvik

    tmolvik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    333
    Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    43
    Dette er utelukkende et røykteppe for å kvitte seg med en av frokostartiklene med høyest varekost. Dessverre tror jeg denne blir skivebom all den tid kundene faktisk kan velge selv ved en frokostbuffet og tidligere "stunt" som det stort sett har ført til at man erstatter med billigprodukter som pasta som kundene ikke vil ha. Er vel bare fetaost som er i samme kategori, i.f.t at kunder ofte forsyner seg med mye mer enn de faktisk spiser av begge produkter.
     
  11. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Samme strategi som Ryanair bruker.

    Rop høyt om noe fullstendig riv ruskende galt, så får du forsiden.
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
  13. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Glad eg slepp å bu på Comfort.
    Hotellfrukost utan eggerøre og bacon er ikkje verdt å ete.
    Eg budde på Thon forrige veke og der var det problemet @ILS2 påpeika. Dei hadde lagt ei lita baconstripe på speilegga, og at det ikkje fans meir bacon andre plassar. Heilt håplaust.
     
  14. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke om det er noen andre hoteller å sette pengene på, for baconrasjonering er tydeligvis blitt standard, like kjipt. Men hvis Stordalen mener alvor, så forventer jeg en heftig kvalitetsheving av froksoten på Comfort.

    Må fortsatt peke på misbruket av ungdommelig. Bacon er en gudegave dagen etter en time for lenge på byen, som rammer den jevne student fra tid til annen.
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Enkel løsning. Jeg plukker bare av 6-8 bacon biter fra de andre eggene. Problem solved ;)
     
  16. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg er riktignok ikke den tyngste her på forumet - men tung nok. Trro det skal gå helt fint uten bacon til frokost - trro faktisk det kan være bra for meg...og også for andre. Stordalen fikk jo kjeft da han gjorde hotellene røykfrie før røykeloven kom også... endringer tydligvis skummelt - for mange.
     
  17. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Nu tror jeg røyking er mere alvorlig en å spise bacon :) Problemet er at Stordalen fronter en sak som i mine øyne kun er for å skape blest om sin egen person og såkalte "miljøprofil" . Vil også tro det ligger økonomiske aspekter bak dette. Jeg vil fortsette med å spise bacon når jeg har lyst på, og vekten er fortsatt under 80 kilo. Mitt tips er at han nok dukker opp i Skavlan med sitt glis, der han forklarer hvor bra dette blir for det Norske folk!
     
  18. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Det gjelder altså å stå opp før deg, @tommy777 .

    Morgenstund har bacon i munn.
     
    Travellingalf and kosvines like this.
  19. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Hahaha.. opplevde dette på Comfort Square i Stavanger her for leden, lurte på om det var en (dårlig) spøk :D
     
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Funker greit det der, hvis folk ikke bryr seg nevneverdig, så vil de som vil ha bacon gå et annet sted, og de som vil bli (er) drøvtyggere strømme til hans hoteller.
    Men han er nok ikke mere idealist enn at får de fall i belegget så blir det sikkert reversert.

    Jeg tror imidlertid at for folk flest, som skal innom for en natt, så betyr det null & niks.

    Folk på weekend tur derimot, det kan det vel bli merkbart.

    Iallefall, markedet bestemmer.
     

Del denne siden