Fikk akkurat flere varsler fra expertflyer, og det viser seg at SAS har sluppet fullt av billetter i april, i hvert fall til New York og Boston. Jeg fikk ordnet en påsketur 12.-21. april for meg og min kjære i SK C t/r Boston, men det er fortsatt mye tilgjengelig
Er det kun i april? Ser etter jan/feb til/fra Miami. Vet du om de i april er synlige hos United allerede nå?
Jeg aner ikke. Jeg la inn noen varsler i expertflyer for påsken for en måneds tid siden, men siden SAS nesten ikke la ut billetter rundt påske regnet jeg med at de kjørte blackout i perioden. Fikk plutselig mail på alle varslene nå i kveld og gikk inn og booket avreise fredag i palmehelgen og retur søndag med ankomst fedrelandet 2. påskedag. Ganske perfekt etter mitt syn, så godt fornøyd med uttellingen på Fly Premium nå! Virker ikke som om de er kommet på den azure-søkemotoren enda. Ville bare sjekket aktuelle dager på sas.no hvis jeg var deg.
Virker som om det er sluppet en del til LAX og ORD også. Har ikke fulgt disse selv, så vet ikke om disse billettene kom i kveld eller tidligere.
Og Tokyo faktisk! Virker som om det er eneste lokasjon i Asia. Kan varmt anbefales for de som vurderer en påsketur dit Edit: ser ikke ut til å være så mye biz ved første øyekast.
Takker! Har gått og ventet på en retur fra Tokyo så dette gjør seg. Kanskje ikke biz, men jeg skal ikke være kravstor
Hyggelig å høre at flere her inne fikk glede av kveldens lille overraskelse Følte også at jeg endelig fikk litt valuta for expertflyer-årsabonnementet mitt, som ble bestilt en uke før det begynte å bli litt semiubrukelig til CT-søk!
Takk for heads up! Fikk ordnet t/r for to til EWR i C i påskeuken her. Fin bruk av MC Premium-rabatten
Har nevnt det før, men jeg er fascinert at dere har en livsstil der det planlegges flyvninger 10 måneder fram i tid. But I guess; if it ain't broke, don't fix it. Se også: https://insideflyer.no/forums/hvor-går-bonusturen https://insideflyer.no/forums/hvilken-reise-booket-du-sist
Hva er galt med det? Regner vel med at de fleste har en livsstil der man faktisk er avhengig av å planlegge litt frem i tid? Ikke alle som tydeligvis lever et liv der man bare kan dra avgårde når og hvor man vil...
Claro, det er trolig jeg som ligger langt på kanten i normalfordeling for flybestillinger. Var bare filosofisk på en regntung ettermiddag og muligens litt melankolsk over den stabiliteten og rutinen familielivet heime i Norge gir. Det er fint med kontraster og variasjon på forumet. May the booking be with you.
Helt enig. Blir like imponert hver gang jeg ser bookinger som er så langt fram i tid eller at folk allerede nå kan si at de er opptatt en spesifik helg om et halvt år. I dette tilfellet er det dog lettere å bestille ettersom at jo påsken er på gitte dager og det er gratis avbestilling på bonusbilletter.
Om de kunne booka FP nærmere avreisedato hadde de nok gjort det, men når billettene blir revet vekk 10 mnd før, vel da...
Chicago here we come! Takk @Gullars ! Då får me sjå om det blir SAS Biz til Chicago eller *A i F til Tokyo i påska...