God morgen fra bartebyen Grei seier på Lerkendal igår, idag blir det en noe forkortet dag da eldstemann skal på skolebesøk og helsestasjon. Videre blir det litt rydding i kjelleren i ettermiddag og lett fotball med gutta. Ha en strålende dag
God morgon frå Montenegro, nærmare bestemt i utkanten av Durmitor nasjonalpark. Grått og regn no frå morgonen av, men i kveld skal ein dyppe tærne i Adriaterhavet, så livet er nok ikkje så ille likevel Eit lite stemningsbilete frå i går Måtte alle få ein fin-fin dag anten det er langt i aust, lengst i vest - eller ein stad midt i mellom
God morgen fra OSL. Helt flyfritt for meg i dag, men kunne byttet og flydd hva som helst, Air Koryo , C919 eller tom innenriks propell i Indonesia. Alternativet er tannlegen om 165 min, det er illere enn alt annet. Fin dag til de som klarer den...
Ha en strålende veterandag alle, enten du er ordentlig veteran (og fortjener litt heder), eller du "bare" er bonusjegerveteran (og fortjener en tur i F).
Mandag.. Våknet til 0 grader og snø i luften, savner lørdagens finvær! Dagen tilbringes i Tønsberg i møter, før toget tar meg tilbake til hovedstaden om noen timer.