God morgen fra Angola, i natt flyr jeg hjemover for ferie på ubestemt tid. Det skal bli godt å kjøle seg ned litt
God morgen fra Numedal. Kanskje ikke like eksotisk som de forrige innleggene, men det pleier å være god frokost her Ha en fin dag, alle jordens flyvende trelle!
God morgen og gratulerer med dagen! Solkysten feirer 1. mai med flommende sol og helt stille sjø .. livet er lett! 20 dager til YUL.. «O YUL med din glede»
God morgen fra godstolen i trivelige Trøndelag. Første kaffekopp skal snart inni kroppen, den må bare kjøle seg litt ned først. Planen for dagen er å spandere øl på en liten haug med studenter før jeg setter kurs mot Værnes. Denne gangen skal jeg ikke ut i verden dessverre, men skal hente fruen som helt sikkert er sliten etter 4 dager i Bergen på venninnetur. Ellers har jeg som mål å planlegge ferdig en tur til Nederland og USA, greit å ha alle hoteller ferdigbestilt. Ha en flott dag!
Trodde med det samme at «noen» hadde havnet i redlight…? Ellers kan jeg bekrefte @Eddie47 solkystbilder, og at de fortsetter lengre sør. Blir en fantastisk dag!
Morn fra Oslo. Tikket inn SMS fra DNB i går om at de hadde overført statuspoeng, og med 300 manglende poengene for å bli EBD ble grensen passert med god margin. Benyttet sjansen til å endre setereservasjon på sommerens USA-billetter i Go hvor rad 30 på A350 gikk fra å koste 2x499 kr til å bli gratis, så det er en hyggelig gest. Ha en konge en!
God føremiddag frå Sunnfjord. Solskin og stormande jubel. Med det fine veiret skulleeg gjerne ha jobba med kvistane etter årets vedhogst, men kvistsaksa har sjølvsagt fireåringen rota vekk. Jaja. Ellers går dagen med på å leite etter frukostrestaurantar i Hollywood. God frukost utan ungar som masar. Det skal jammen bli godt!
God søndag fra Lillestrøm. Kaffekoppen er tømt, været er topp og noen timer brennes av på et hobbyprosjekt. Endelig mai, men reiseboka er tom, kanskje på tide å gjøre noe med det. Ha en flyvende en!
God aften fra VY mellom Larvik og Oslo S. Oppstart hos kunde imorgen og tilstedeværelse til tirsdag. Alltid gøy med oppstart og massevis som skal løses på kort tid. Onsdag går turen til kundens fabrikk i Polen. Første jobbreise ut av landet siden februar 2020 .. Edit: kom på en tur til Ikast med Color Line men det teller ikke Ha en flott søndagskveld!
God aften fra Mysen. Akkurat kommet hjem fra hyttetur i Fjellbacka, Sverige. Handlet litt godsaker til grillen på EuroCash (ja, de har litt greit kjøtt der om man leter). Marinerer i kveld og griller utover uka hvertfall morgen og tirsdag. Nye bilen funker som et skudd. Bedre batteri enn forrige da den var ny så skjedd en oppgradering. Ca 400 km rolig motorvei typ 90 kmt og det er bra for bilmodellen å være. Hjelper på med sommer og 2.8 bar i dekkene. Forøvrig var jeg innom Tanumstrand Spa. Tittet innom (fikk omvisning på spa). Helt klart en plass å legge en søndag. 450 kr for lunsj og inngang spa (tips).
Godt plantet ombord det som er brussels airlines med eurowings livery og i bookingen min med LH flightcode. Lastingen går treigt her, men flyvertinnene fyller på med champagne så jeg lider ingen nød.
Sein søndagshilsen fra JG Rooftop på Waldorf Astoria Beverly Hills. Hummerburgeren er fortsatt verdt turen hit;