Det er sikkert mange som fekk med seg at sentralstyret arrangerte årsmøtet i Hong Kong forrige helg. Sidan eg kjenner minst ein av medlemmane tenkte eg å ta ein tur bort for å rydde opp etter gjengen, og om mulig finne meg ein brukande paraply. (Fekk ei brutal påminning om behovet forrige helg med 90mm nedbør, ras og stengde vegar.) Så i går kveld sjekka Stuttfeiten inn på årets fyrste segment med Widerøe til Oslo. Tok ei æresrunde innom innenriksloungen for å supe litt, men sjølv om tomatsuppa var mexikansk frista den lite. Spaserte i staden over vegen til Radisson (sjåførane på det vanlege familiehotellet på Romerriket var på julebord denne kvelden (som også markerte slutten på 19 dagar flytørke)). Betjeninga på Radisson OSL må vere gull verdt for kjeden. Alltid trivelig mottakelse. Oppgradering med frokost, fruktfat (med jordbær rulla i kvite sjokoladeflak.... say no more...) og oppbevaring av ekstra koffert med julegaver. Ingen problem, berre smil og latter. Heilt til Surrehaudet a.k.a Stuttfeiten kjem på at han har bestilt Hong Kong dollars for avhenting i DNB-filialen. Over gata igjen, rett i banken, skal hente pengar, "Da trenger jeg bare legitimasjon", fan!, snur for å gå tilbake til hotellet etter pass, "Forresten, om du tar ut kontanter rundt hjørnet tenger jeg Ikke legitimasjon", pengar i lommeboka, inn på pizzakantina for middag (to vin og ein pizza), rett i seng. Vaknar lenge før småfuglane har vakna og kledd på seg vingane. Ti på fem. "Er eg trøtt? Nei. Er eg full? Nei. Kva gjer vi så? Lekestue (er vel ein del av oss som huskar denne!). Nei, då tappar vi i badekaret, opnar vinflaska og gjer klar til dagens fyrstefrokost. Andrefrokosten skulle bli i loungen. Ingen kø i fasttrack bortsett frå to stk kapteinløytnantar som måtte ta av gull og medaljer før røntgen. Men hallo? Kvifor finn vi oss i å måtte gå strafferunde gjennom ny tax-free + rundt den gamle for å finne loungen? "Your five-minute-extra-walk-this-morning was sponsored by Heineman!" Det vart ein fin andrefrokost med raudt i glaset, og lading av telefon. @Upsaker fann eg ikkje, men trur ikkje det øydelegg Hawaii-turen for han Gjekk tidleg frå lounge for å beundre nye C. Pri-boarding? Hmm, vanskelig å seie, men det såg nesten slik ut. Ingen vart avvist. Så sit Stuttfeiten i loungen på ARN og ventar på svar om det blir oppgradering til biz. Signs points to no, men skal nok overleve i Plus.
Update: Upgrade: "Kan passagerare Stuttfeiten komma i receptionen tack?" Så kan eg svinge til venstre når eg går ombord. Det blir ikkje vindu, men hadde aldri trudd eg skulle sitte i biz då eg kjøpte Go-billett til 2600 i juni. +25 000 poeng seinare blir det midtgang.
Prioriterte desverre reisefølget denne gangen, men tar det igjen neste gang. God tur! Apropos priority boarding, jeg hadde ikke følelsen av at noe som helst ble håndhevet på SK484 i dag, men jeg fikk i det minste plass til trillekofferten
Så trivelig å treffast! Eg kjem straks bak med meir musserande så snart vi er i lufta. Synd her ikkje er ottoman!
Ja, fekk CU, og så vann eg lotteriet om dei ledige seta i biz. Fekk litt dårlig samvittighet når eg veit at det sit forummedlemmar i Pluss og vansmektar. Skal prøve å dele på godtet.
Takk for forfriskninger. Ja det er synd det ikke er en bar ombord man kan møtes i, men jeg har ledig nabosete Velkommen bakover i vogna til rad 23
Tok samme turen i september med plusgrade oppgradering fra pluss til C. Koste med så mye at jeg var helt kjørt da vi landet. Var ikke så lett å holde seg våken i Hong Kong så krøp tilbake til hotellet i fire tiden og selvfølgelig når jeg hadde kommet meg på rommet var jeg overtrøtt, fikk ikke sove samtidig livredd for ikke å rekke flighten tilbake dagen etter
Kun på insideflyer at medforumister dater bak i bussen. Kanskje fikser feiten biz-service til deler av rad 23?
Håper du har en fin tur over! Regner med du er i lufta nå? Tar straks kveld på Butterfly on Wellington, veldig bra budsjetthotell dersom man vil bo på central. Dersom Mr. Stuttfeiten får mulighet for lounge ved ankomst er det jo mulig vi sees på Krisflyer i morgen klokken altfortidlig (eller kveld altforsent for deg)? Noen med Expertflyer som vet om jeg har sjanse på oppgradering selv? Ser at det er veeeldig lite ledig bak i balja i alle fall, håper selvfølgelig på å slippe å sitte i go (Skulle fikse Plusgrade, men glemte av fristen...)
Eg har prøvd litt, men eg får ikkje gå bak med flaska sjølv. Sjekka bak gardinet for ein liten time sidan, og dei søv søtt begge to. Hadde ikkje hjerte til å vekke dei. Har hatt to timar på auget sjølv. Men no er det ta mig faen söndagsfrukost! Aldri for seint eller tidleg for ein takk for sist Har ikkje heilt kontroll på terminalnr., men skal lande 07:40 lokal tid trur eg. Veit ikkje om eg har adgang, men i tilfelle ikkje får du vel gjeste meg inn om eg finn loungen. Finn ikkje nr ditt, fonen driv og slettar kontakter i ny og ne. Send PM så sender eg SMS når eg er på bakken.
Blir nok bra når SAS får fiber i maskinene sine i framtida, men inntil då så er det litt knot å laste opp bilder. Det kostar heldigvis ikkje 13€ å prøve. Sola har stått opp (les: dei har skrudd opp lysstyrken) og det luktar nysteikte brød. Fikk akkurat ny varm klut også. Fantastisk service av crew, ein stakkars turist kan bli heilt på gråten av slikt. Sjeldan kost for ein vestlending å bli møtt med så mange smil ein tidleg morgon. Koffor har eg ikkje gjort dette før?