Stuttfeiten ryddar opp etter årsmøtet i HKG.

Tråd i 'Reisebrev' startet av Stuttfeiten, 03. des 2016.

  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Det er sikkert mange som fekk med seg at sentralstyret arrangerte årsmøtet i Hong Kong forrige helg. Sidan eg kjenner minst ein av medlemmane tenkte eg å ta ein tur bort for å rydde opp etter gjengen, og om mulig finne meg ein brukande paraply. (Fekk ei brutal påminning om behovet forrige helg med 90mm nedbør, ras og stengde vegar.)

    Så i går kveld sjekka Stuttfeiten inn på årets fyrste segment med Widerøe til Oslo. Tok ei æresrunde innom innenriksloungen for å supe litt, men sjølv om tomatsuppa var mexikansk frista den lite. Spaserte i staden over vegen til Radisson (sjåførane på det vanlege familiehotellet på Romerriket var på julebord denne kvelden (som også markerte slutten på 19 dagar flytørke)).

    Betjeninga på Radisson OSL må vere gull verdt for kjeden. Alltid trivelig mottakelse. Oppgradering med frokost, fruktfat (med jordbær rulla i kvite sjokoladeflak.... say no more...) og oppbevaring av ekstra koffert med julegaver. Ingen problem, berre smil og latter.

    Heilt til Surrehaudet a.k.a Stuttfeiten kjem på at han har bestilt Hong Kong dollars for avhenting i DNB-filialen. Over gata igjen, rett i banken, skal hente pengar, "Da trenger jeg bare legitimasjon", fan!, snur for å gå tilbake til hotellet etter pass, "Forresten, om du tar ut kontanter rundt hjørnet tenger jeg Ikke legitimasjon", pengar i lommeboka, inn på pizzakantina for middag (to vin og ein pizza), rett i seng.

    Vaknar lenge før småfuglane har vakna og kledd på seg vingane. Ti på fem. "Er eg trøtt? Nei. Er eg full? Nei. Kva gjer vi så? Lekestue (er vel ein del av oss som huskar denne!). Nei, då tappar vi i badekaret, opnar vinflaska og gjer klar til dagens fyrstefrokost.

    Andrefrokosten skulle bli i loungen. Ingen kø i fasttrack bortsett frå to stk kapteinløytnantar som måtte ta av gull og medaljer før røntgen. Men hallo? Kvifor finn vi oss i å måtte gå strafferunde gjennom ny tax-free + rundt den gamle for å finne loungen? "Your five-minute-extra-walk-this-morning was sponsored by Heineman!" :)

    Det vart ein fin andrefrokost med raudt i glaset, og lading av telefon. @Upsaker fann eg ikkje, men trur ikkje det øydelegg Hawaii-turen for han :)

    Gjekk tidleg frå lounge for å beundre nye C.
    IMAG2350.jpg
    IMAG2351.jpg
    Pri-boarding? Hmm, vanskelig å seie, men det såg nesten slik ut. Ingen vart avvist.

    Så sit Stuttfeiten i loungen på ARN og ventar på svar om det blir oppgradering til biz. Signs points to no, men skal nok overleve i Plus.
     
    Kristian, Herlov, Mbj and 13 others like this.
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Update:
    Upgrade:

    "Kan passagerare Stuttfeiten komma i receptionen tack?"
    IMAG2352.jpg
    Så kan eg svinge til venstre når eg går ombord. Det blir ikkje vindu, men hadde aldri trudd eg skulle sitte i biz då eg kjøpte Go-billett til 2600 i juni. +25 000 poeng seinare blir det midtgang.
     
    Kristian, mhsalv, Herlov and 11 others like this.
  3. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    PS! Det er tomatsuppe på ARN også i dag.
     
  4. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Regner med du hadde fått CU til pluss først. Eller var det plusgrade?
     
  5. jahojo

    jahojo EBD

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Heldiggris! Du fikk en av de 5 ledige. Får nøye meg med Plus denne gangen..:)
     
    Stuttfeiten liker dette
  6. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,755
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Prioriterte desverre reisefølget denne gangen, men tar det igjen neste gang. God tur!

    Apropos priority boarding, jeg hadde ikke følelsen av at noe som helst ble håndhevet på SK484 i dag, men jeg fikk i det minste plass til trillekofferten :)
     
    Stuttfeiten liker dette
  7. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Så trivelig å treffast! Eg kjem straks bak med meir musserande så snart vi er i lufta. Synd her ikkje er ottoman!
     
    Upsaker and jahojo like this.
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, fekk CU, og så vann eg lotteriet om dei ledige seta i biz. Fekk litt dårlig samvittighet når eg veit at det sit forummedlemmar i Pluss og vansmektar. Skal prøve å dele på godtet.
     
    Kristian, Scandipendler, fmel and 7 others like this.
  9. jahojo

    jahojo EBD

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for forfriskninger. Ja det er synd det ikke er en bar ombord man kan møtes i, men jeg har ledig nabosete:)
    Velkommen bakover i vogna til rad 23
     
    Stuttfeiten and geddi like this.
  10. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Tok samme turen i september med plusgrade oppgradering fra pluss til C. Koste med så mye at jeg var helt kjørt da vi landet. Var ikke så lett å holde seg våken i Hong Kong så krøp tilbake til hotellet i fire tiden og selvfølgelig når jeg hadde kommet meg på rommet var jeg overtrøtt, fikk ikke sove samtidig livredd for ikke å rekke flighten tilbake dagen etter :)
     
  11. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Kun på insideflyer at medforumister dater bak i bussen. Kanskje fikser feiten biz-service til deler av rad 23?
     
  12. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    511
    Likes mottatt:
    620
    Bonuspoeng:
    93
    Håper du har en fin tur over! Regner med du er i lufta nå? :)
    Tar straks kveld på Butterfly on Wellington, veldig bra budsjetthotell dersom man vil bo på central. Dersom Mr. Stuttfeiten får mulighet for lounge ved ankomst er det jo mulig vi sees på Krisflyer i morgen klokken altfortidlig (eller kveld altforsent for deg)?

    Noen med Expertflyer som vet om jeg har sjanse på oppgradering selv? Ser at det er veeeldig lite ledig bak i balja i alle fall, håper selvfølgelig på å slippe å sitte i go :p (Skulle fikse Plusgrade, men glemte av fristen...)
     
    Stuttfeiten liker dette
  13. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Aaah. Stuttfeiten på tur er gull for en som har 0 reiser planlagt i 2017
     
    Stuttfeiten liker dette
  14. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Høres bra ut-fint at du kan ta deg av stakkaren bak i skuta :) Slike ting liker vi :)
    Kos deg på tur !:)
     
    mhsalv, Stuttfeiten and tommy777 like this.
  15. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    God kok! Gleder meg til fortsettelsen :)
     
    Stuttfeiten liker dette
  16. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Dritbra. Keep it coming
     
    Stuttfeiten liker dette
  17. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Oh yes, this is not FlyNet anyway! :) Over Mongolia no, endelig nett!
     
    Kristian liker dette
  18. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har prøvd litt, men eg får ikkje gå bak med flaska sjølv. Sjekka bak gardinet for ein liten time sidan, og dei søv søtt begge to. Hadde ikkje hjerte til å vekke dei. Har hatt to timar på auget sjølv. Men no er det ta mig faen söndagsfrukost! :)
    IMAG2369_1.jpg
    Aldri for seint eller tidleg for ein takk for sist :) Har ikkje heilt kontroll på terminalnr., men skal lande 07:40 lokal tid trur eg. Veit ikkje om eg har adgang, men i tilfelle ikkje får du vel gjeste meg inn om eg finn loungen. Finn ikkje nr ditt, fonen driv og slettar kontakter i ny og ne. Send PM så sender eg SMS når eg er på bakken.
     
    Last edited: 03. des 2016
  19. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Blir nok bra når SAS får fiber i maskinene sine i framtida, men inntil då så er det litt knot å laste opp bilder. Det kostar heldigvis ikkje 13€ å prøve.

    Sola har stått opp (les: dei har skrudd opp lysstyrken) og det luktar nysteikte brød. Fikk akkurat ny varm klut også.

    Fantastisk service av crew, ein stakkars turist kan bli heilt på gråten av slikt. Sjeldan kost for ein vestlending å bli møtt med så mange smil ein tidleg morgon. Koffor har eg ikkje gjort dette før? :)

    IMAG2375.jpg
     
    Last edited: 04. des 2016
    Kristian, mhsalv, Mbj and 9 others like this.
  20. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Alltid fint å følge med på en live tur, god tur videre :)
     
    Stuttfeiten liker dette

Del denne siden